Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    Perfekt det!

Leave a comment:

• berniebp87
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Er det dumt å jorde forsterkeren rett i batteriet?
    BESTE plassen å jorde på

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Er det dumt å jorde forsterkeren rett i batteriet?

Leave a comment:

• J.T.
    replied
    Originally posted by BeFs View Post
    Kjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
    Naboene kommer til å klikke vinkel.
    Det er da vel ikke værre og stå ute og skru og bråke litt på kveldstid, i forhold til alle som bare MÅ klippe gresset på søndager rett etter middag i sommerhalvåret?

Men ja, naboer kan være trangsynte, men når det kommer til seg selv så gir de blanke F***

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by B2 Audio View Post
    hehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.
    Absolutt ikke nei.Ihvertfall siden det ikke er min gårdsplass,men BeFs sin :P
    Har ikke noen gårdsplass å stå på jeg, så må låne hans!
    Men det ordner seg da på et vis

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by BeFs View Post
    Kjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
    Det skal du ikke se bortifra nei!

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    hehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.

Leave a comment:

• BeFs
    replied

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Lar kassen være som den er en liten stund fremover, til jeg får bygd meg ny, større kasse,hvor jeg har plass til 6" port
    Last edited by Dibbern; 23-10-2009, 18:12.

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    Blir vel heller høyere tuning med større port om ikke han øker lengda veldig :P
    Tror vi misforstår hverandre. Ikke noe vits i å gå opp i portareal med mindre lengda følger med.
    Akkurat derfor at jeg sa at 2 x 4" porter vil ble ekstremt lange pga. kassevolumet hans.

Uansett vi er i alle fall på samme side

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Originally posted by B2 Audio View Post
    Han vil i alle fall få tunet lavere og for de som liker dype frekvenser må det jo bety bedre. Samtidig unngår han event. portstøy
    Blir vel heller høyere tuning med større port om ikke han øker lengda veldig :P

Og lyden blir klart bedre med større port når den porten som står i mister egenskapene ganske kjapt
    Om du skal hive i to 4" porter må disse bli ganske lange for at du skal få en brukbar avstemningsfrekvens. Blir veldig høyt siden kassa er så liten

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Om han har plass til nesten meter lange porter er det jo bare å prøve det, ellers vil jeg fraråde å teste med fler porter

Leave a comment:

• DD-Henrik
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    problemet er bare at jeg ikke har plass til 6" port på kassa..derav 4". Men om det vil utgjøre noen forskjell så kan jeg jo prøve med 2x4"porter i morgen!
    Det ville jeg gjort ja, så kan du snart begynne å skru ordentlig opp

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    problemet er bare at jeg ikke har plass til 6" port på kassa..derav 4". Men om det vil utgjøre noen forskjell så kan jeg jo prøve med 2x4"porter i morgen!

Leave a comment:

• DD-Henrik
    replied
    Ja det visste jeg. Skrev feil, lurte på om det ville spille høyere, ikke bedre Dumme meg

Leave a comment:

Working...
X