Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
BESTE plassen å jorde påOriginally posted by Dibbern View PostEr det dumt å jorde forsterkeren rett i batteriet?
Leave a comment:
-
Det er da vel ikke værre og stå ute og skru og bråke litt på kveldstid, i forhold til alle som bare MÅ klippe gresset på søndager rett etter middag i sommerhalvåret?Originally posted by BeFs View PostKjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
Naboene kommer til å klikke vinkel.
Men ja, naboer kan være trangsynte, men når det kommer til seg selv så gir de blanke F***
Leave a comment:
-
Absolutt ikke nei.Ihvertfall siden det ikke er min gårdsplass,men BeFs sin :POriginally posted by B2 Audio View Posthehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.
Har ikke noen gårdsplass å stå på jeg, så må låne hans!
Men det ordner seg da på et vis
Leave a comment:
-
hehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.
Leave a comment:
-
Kjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
Naboene kommer til å klikke vinkel.
Leave a comment:
-
Tror vi misforstår hverandre. Ikke noe vits i å gå opp i portareal med mindre lengda følger med.Originally posted by Hifonic View PostBlir vel heller høyere tuning med større port om ikke han øker lengda veldig :P
Akkurat derfor at jeg sa at 2 x 4" porter vil ble ekstremt lange pga. kassevolumet hans.
Uansett vi er i alle fall på samme side
Leave a comment:
-
Blir vel heller høyere tuning med større port om ikke han øker lengda veldig :POriginally posted by B2 Audio View PostHan vil i alle fall få tunet lavere og for de som liker dype frekvenser må det jo bety bedre. Samtidig unngår han event. portstøy
Og lyden blir klart bedre med større port når den porten som står i mister egenskapene ganske kjapt
Om du skal hive i to 4" porter må disse bli ganske lange for at du skal få en brukbar avstemningsfrekvens. Blir veldig høyt siden kassa er så liten
Leave a comment:
-
Om han har plass til nesten meter lange porter er det jo bare å prøve det, ellers vil jeg fraråde å teste med fler porter
Leave a comment:
-
problemet er bare at jeg ikke har plass til 6" port på kassa..derav 4". Men om det vil utgjøre noen forskjell så kan jeg jo prøve med 2x4"porter i morgen!
Leave a comment:
-
Ja det visste jeg. Skrev feil, lurte på om det ville spille høyere, ikke bedre
Dumme meg
Leave a comment:
Leave a comment: