Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    JADA, jeg har dempet det meste av ytterblekket, bortsett fra akkurat der det er åpning!

Leave a comment:

• Eirik Aspaas
    replied
    ikke hvis døra er som den er på bildene :P da har du jo glemt den viktigste delen av døre

men har du dempa mer på selve ytterblekket er det jo greit..

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Er det godkjent da eller?! :P

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Typhon View Post
    Har du dempa noe av ytterblekket at all? Ser kun litt rett bak der elementet antakelig sitter.
    ja, lenger opp i døra. Der du ser inn i døra satt det noen gamle dempematter, også hadde jeg ikke nok til resten av døra.

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Har du dempa noe av ytterblekket at all? Ser kun litt rett bak der elementet antakelig sitter.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Her er den nye forsterkeren min! B2 M5
    4800wrms med galskap!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Dempet den ene døra med B2`s BBD (Better Bass Damping). Ble vanvittig stor forskjell! Midbassen gjorde plutselig nytten sin. Lytteopplevelsen ble helt herlig!Men bildekvaliteten er helt rævva desverre.

[IMG]http://i498.photobucket.com/albums/rr346/dibbern89/IMAG0032.jpg[/IMG

EDIT: skal ta noen andre bilder senere i dag, om jeg får tid,så dere får nøye dere med disse så lenge

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by B2 Audio View Post
    Hmm, termlab sier du?

Synd du ikke bor i nærheten da kunne jeg tatt målingen for deg jeg
    Du må vel snart ta deg en tur rundt i midtnorge å promotere litt,må du ikke?

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Hmm, termlab sier du?

Synd du ikke bor i nærheten da kunne jeg tatt målingen for deg jeg

Leave a comment:

• berniebp87
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Må vel prøve å få målt det i løpet av vinteren ja!
    B2 spiller helt rått! Har sitti å testa all slags sanger nå den siste timen, og det er ikke én sang den ikke takler med STOR presisjon! Jeg skal aldri ha noe annet enn B2 igjen!
    Godt å høre! Fant en veldig gøy sang her om dagen, "play with fire" av bass cube. Er vel verdt de 8 kronene på itunes, den spiller DYPT

Leave a comment:

• halseth
    replied
    må kom hit så jeg får høre da

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by DDaudio.no View Post
    Jaja, såklart Du skal få en termlab av meg så du kan måle konkurrenten våres elementer i bilen din hehe.. Nei men serr, må få målt det. Er jo litt nysgjerrig på hvordan B2 spiller Som sagt tidligere, er det jo alltid spennende med nye merker, så vi kan utvide bilstereonorge, med flere aktører og større sortiment
    Må vel prøve å få målt det i løpet av vinteren ja!
    B2 spiller helt rått! Har sitti å testa all slags sanger nå den siste timen, og det er ikke én sang den ikke takler med STOR presisjon! Jeg skal aldri ha noe annet enn B2 igjen!

Leave a comment:

• DD-Henrik
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Sponser meg med en termlab du da eller?!
    Jaja, såklart Du skal få en termlab av meg så du kan måle konkurrenten våres elementer i bilen din hehe.. Nei men serr, må få målt det. Er jo litt nysgjerrig på hvordan B2 spiller Som sagt tidligere, er det jo alltid spennende med nye merker, så vi kan utvide bilstereonorge, med flere aktører og større sortiment

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by berniebp87 View Post
    BILDER!!! gratulerer med ny forsterker i allefall
    Bilder kommer
    Har jo ikke tid til å sitte her når jeg kommer hjem i ettermiddag,da er det oppkobling! Så kan ikke love at det kommer med en gang :P

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by DDaudio.no View Post
    Få det målt kjapt!
    Sponser meg med en termlab du da eller?!

Leave a comment:

Working...
X