Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Bestilte et senkesett der en gang ifjor. Tror det tok 4-5dager til det kom på postkontoret
-
-
Tuningen er 40 Hz, og kassa inkl. port = 88,5 liter.Originally posted by Paulsberg View PostStår sikkert ett sted, men jeg lurer på hvor mange liter den kassen er på?
og hva blir den tunet til?

blir drit bra å se den helt ferdig og klar for bruk
Denne kassen skal klare å spille ganske så linjært ned til tuningen.
Leave a comment:
-
Prøvde å filme,men høyttaleren i mobilen taklet ikke lyden, og forsåvidt heller ikke kameraet :P
Leave a comment:
-
Da er kassen i bilen, og testet!
Ble knallbra!!
Er absolutt ikke ferdig med finishen,men fant ut at det ikke var no vits i å drive å ordne på kassa noe mer om den ikke ble noe bra..

Leave a comment:
-
Står sikkert ett sted, men jeg lurer på hvor mange liter den kassen er på?
og hva blir den tunet til?

blir drit bra å se den helt ferdig og klar for bruk
Leave a comment:
-
Testet om kassa gikk inn i bilen i dag... Det var så på håret at jeg dro av dempemattene på hjultårna når jeg satte den inn!
Og døra går bare igjen om man gir den litt ekstra kjærlighet!
Leave a comment:
-
ikke mora mi, svigermorOriginally posted by Dibbern View PostBlir vel ferdig på onsdag tenker jeg! Om jeg ikke står opp tidlig å gjør den ferdig før jobb i morgen
Nei, du vil jo ikke låne bort garasjen til mora di, så jeg måtte ty til verkstedet på jobb i stedet!
Da må jeg få høre da, så får du høre mitt "nye"
Leave a comment:
-
Blir vel ferdig på onsdag tenker jeg! Om jeg ikke står opp tidlig å gjør den ferdig før jobb i morgen
Nei, du vil jo ikke låne bort garasjen til mora di, så jeg måtte ty til verkstedet på jobb i stedet!
Leave a comment:
-
Har kommet i gang med kassa nå.. Kjøpte meg fres for anledningen, og den fungerte flott den!
Leave a comment:
-
Fikk gjort litt i går også..
En god dæsj med silikon, 2 plater av samme størrelse, èn rørtang, en bordtvinge, og 2 tvinger, så er man i mål!

Leave a comment:
Leave a comment: