Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Jammen i helvete! Hva med å si ifra?! Da kan vi jo bygge oss nye kasser en dag snart!
-
hehe... Plass å stå inne skal vell ikke være vanskelig å skaffe.. Mamma å svigermor har jo garasje...
Leave a comment:
-
Dunket greit, men bra nok var det ikke nei,må nok ha ny kasse du å.. pluss en sub til å mere støm
Må ha ny kasse jeg å,men gidder ikke. Fikser da ei ny kasse til meg du?
Leave a comment:
-
Var det ikke bra nok da eller?!
Blir stadig bedre
Enn der? Bygge ny kasse?
Leave a comment:
-
Jeg kjørte med èn side tilkoblet ja.. Og nå er det helt sinsykt inni der!Originally posted by B2 Audio View Postkjørte du med for små strømkabler tidligere, eller var de kun tilkoblet den ene siden?
Uansett så er det kun positivt at du blir overrasket over potensialet.
Når det gjelder Hertz forsterkeren, så kan det være at den ikke er konstruert på samme måte som våre.
Forsterkeren vår kan jobbe med en lavere spenning, så det er kanskje derfor at Hertz ikke funker?
Ut og mål på forsterkeren mens du drar på litt...
Det eneste som hindrer meg fra å spille på til alt rister ihjel nå er den hertzen! Må vel levere den inn...
Leave a comment:
-
kjørte du med for små strømkabler tidligere, eller var de kun tilkoblet den ene siden?
Uansett så er det kun positivt at du blir overrasket over potensialet.
Når det gjelder Hertz forsterkeren, så kan det være at den ikke er konstruert på samme måte som våre.
Forsterkeren vår kan jobbe med en lavere spenning, så det er kanskje derfor at Hertz ikke funker?
Ut og mål på forsterkeren mens du drar på litt...
Leave a comment:
-
Lyden er helt RÅ nå,men den helvetes Hertz 4-kanaleren kutter alt for tidlig. Forbanna drittforsterker!
Leave a comment:
-
Lagt opp dobbel strøm og jording til forsterkeren nå, med til sammen 600amp sikring. 2x50mm2 strøm og 2x50mm2 jord. 300amp på hver kabel.

Leave a comment:
Leave a comment: