Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Rudolf View Post
    Skal du bruke baksetet, eller har du planer om å røske det ut? Skal forsterker(e) vises fram eller skal de skjules? Om du allerede har liten plass tror jeg du burde utnytte de buede formene i bagasjerommet for å oppnå tilstrekkelig liter. Da må du jo nødvendigvis blande inn litt(mye) plast arbeid. En kasse som kun består av plater, vil etter alle solemerker være den som er raskest og enklest å bygge. Tror uannsett jeg ville forsterket baffel og bunn i kasse med aluminium. Lett å sveise på avstivinger inni kassen, pluss gode skrufester for elementer. Minus med aluminium er jo at det er dyrt.
    Baksetet er borte. Er skarp nok til å skjønne at jeg ikke får inn 4 subber i bagasjerommet. Forsterkere blir skjult under gulvet. Har desverre ikke tilgang på sveiseutstyr, så det blir litt vanskelig. Har lyst til å lage noe i plast, men er redd jeg tar meg vann over hodet ved å prøve noe sånt.

Leave a comment:

• Rudolf
    replied
    Skal du bruke baksetet, eller har du planer om å røske det ut? Skal forsterker(e) vises fram eller skal de skjules? Om du allerede har liten plass tror jeg du burde utnytte de buede formene i bagasjerommet for å oppnå tilstrekkelig liter. Da må du jo nødvendigvis blande inn litt(mye) plast arbeid. En kasse som kun består av plater, vil etter alle solemerker være den som er raskest og enklest å bygge. Tror uannsett jeg ville forsterket baffel og bunn i kasse med aluminium. Lett å sveise på avstivinger inni kassen, pluss gode skrufester for elementer. Minus med aluminium er jo at det er dyrt.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Hva kommer det av at forsterkeren går i protectmode? Har gått over alle ledninger nå og sjekket for brudd, og fant ingen feil. Men, når jeg kobler fra subben går det helt fint igjen. Er det rett og slett at forsterkeren ikke klarer å dra subben?

Hadde koblet subben feil!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Ingen som har forslag eller meningen? Er dere helt meningsløse?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Erik André View Post
    tror kanskje det blir litt likbil look!

Hvis du ikke liker forslaget så kan du vel komme med et annet forslag?

Leave a comment:

Working...
X