Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Det er snakk om 2stk 15". Får jeg et godt tilbud på noen syke 18" så er det ikke umulig nei.
-
hva som skjer no da? siden du skal selge unna utsyret ditt.. 2 18tommere?
Leave a comment:
-
Jammen det var flott og høre !Originally posted by Dibbern View PostHar du noen gang sitti i en sofa og dratt hånda over stoffet, så har stoffet "skiftet" farge, avhengig av hvilke vei du har dratt hånda? så har du skrevet navnet ditt i det osv?
Man ser ikke det du kaller skjolder/ujevnheter til vanlig. Det er blitsen på kameraet som drar frem skyggene i stoffet.
Ellers så. ja. hehe.
Leave a comment:
-
Har du noen gang sitti i en sofa og dratt hånda over stoffet, så har stoffet "skiftet" farge, avhengig av hvilke vei du har dratt hånda? så har du skrevet navnet ditt i det osv?Originally posted by Oekern View PostJeg skjønner ikke helt det taket ditt..
Vil alle de skjoldene/ujevnhetene alltid være der ?
Man ser ikke det du kaller skjolder/ujevnheter til vanlig. Det er blitsen på kameraet som drar frem skyggene i stoffet.
Leave a comment:
-
Jeg skjønner ikke helt det taket ditt..
Vil alle de skjoldene/ujevnhetene alltid være der ?
Leave a comment:
-
Takktakk! Endelig noen som liker det jeg prøver å gjøre!
Har ikke sydd dørtrekk enda. Venter på at dama til BeFs skal få symaskina i hus!
Sitter å vurderer litt ang. vinklinga på elementene. Enten må jeg finne meg et annet stoff som det er jæævli mye strekk i, eller så må jeg bygge om hele døra igjen..fjerne lomma osv..
Leave a comment:
-
Veldig bra prosjekt du har her Dibbern!
er ikke hvem som helst som tør(eller klarer) å skreddersy dørtrekk med symaskin og resultatet ble jo veldig bra da
funnet ut noe mer om vinklinga på elementet?
Leave a comment:

Leave a comment: