Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    Ble så jeg brukte silikon.
    Platene får vel de fleste trevareforhandlere tak i...

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Btw Hvor fikk du tak i mdf platene..?

Spennende tråd, blir bra dette ;D

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    vanlig trelim funker gull som en annen sa

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    Lim

Du kan jo bruke det limet som blir brukt til å lime limtredragere. Ganske tykk kvaelignende greier som ekspanderer og trekker litt inn i fibrene i treverket. Inni hampen sterkt. Du får kjøpt det hos byggmakker eller lignende...

Leave a comment:

• Vinje
    replied
    Tja,jeg bruker masse trelim og en pensel til å smøre godt utover platene.Funker gull det i allefall

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Ny kasse på vei!
    Har skaffet meg 12mm MDF, så jeg kappet dobbelt opp av alt, og limer 2 og 2 plater sammen, så det blir 24mm. Noen som har noen formening om hva som er det beste å ha mellom platene?

Vet ikke helt hva som skjedde med bildet her, for jeg fikk meg en HTC HD2 i går, og har ikke helt lært meg den enda

Leave a comment:

• DD-Henrik
    replied
    Jada, jeg er bare kverulant hehe

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Dette kan vel diskuteres opp og i mente. Men jeg har ekstrabatteriet baki, og da er det enklere å jorde osv derfra. pluss at det er et rent helvete å strekke kabel igjennom torpedoveggen på tralla

Leave a comment:

• DD-Henrik
    replied
    Okei ja, ser den.

Men å finne ledning til lysene er jo mye lettere enn til spilleren. For å finne på spilleren må man jo ut med den, mens for å finne på lysene er det bare å åpne panseret å kikke rett ned høhø

Men strekking fra spiller er nok MYE enklere

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by DD-Henrik View Post
    Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har

Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
    Jeg skrur ikke av spilleren, under noen omstendigheter, så lenge jeg kjører. Så det er nok ikke noe problem. Mye enklere å finne en ledig ledning på spilleren også, istedenfor å finne ledning til lysene.

Leave a comment:

• DD-Henrik
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Er ikke noe å si på prisen nei!
    Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
    Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har

Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Wow det var billig. Vanskelig å koble opp eller?
    Er ikke noe å si på prisen nei!
    Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Wow det var billig. Vanskelig å koble opp eller?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by kalosturbo View Post
    Kunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?
    Ble kjøpt herfra:
    http://cgi.ebay.com/3-12v-Digital-Bl...item19b7e751dc

Tror jeg betalte 62kr inkludert frakt.

Leave a comment:

• kalosturbo
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post

Og sånn ble det. Ganske bra spenning på batteriet ihvertfall!

Kunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?

Leave a comment:

Working...
X