Ble så jeg brukte silikon.
Platene får vel de fleste trevareforhandlere tak i...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Btw Hvor fikk du tak i mdf platene..?
Spennende tråd, blir bra dette ;D
Leave a comment:
-
Lim
Du kan jo bruke det limet som blir brukt til å lime limtredragere. Ganske tykk kvaelignende greier som ekspanderer og trekker litt inn i fibrene i treverket. Inni hampen sterkt. Du får kjøpt det hos byggmakker eller lignende...
Leave a comment:
-
Tja,jeg bruker masse trelim og en pensel til å smøre godt utover platene.Funker gull det i allefall
Leave a comment:
-
Ny kasse på vei!
Har skaffet meg 12mm MDF, så jeg kappet dobbelt opp av alt, og limer 2 og 2 plater sammen, så det blir 24mm. Noen som har noen formening om hva som er det beste å ha mellom platene?

Vet ikke helt hva som skjedde med bildet her, for jeg fikk meg en HTC HD2 i går, og har ikke helt lært meg den enda
Leave a comment:
-
Dette kan vel diskuteres opp og i mente. Men jeg har ekstrabatteriet baki, og da er det enklere å jorde osv derfra. pluss at det er et rent helvete å strekke kabel igjennom torpedoveggen på tralla
Leave a comment:
-
Okei ja, ser den.
Men å finne ledning til lysene er jo mye lettere enn til spilleren. For å finne på spilleren må man jo ut med den, mens for å finne på lysene er det bare å åpne panseret å kikke rett ned høhø
Men strekking fra spiller er nok MYE enklere
Leave a comment:
-
Jeg skrur ikke av spilleren, under noen omstendigheter, så lenge jeg kjører. Så det er nok ikke noe problem. Mye enklere å finne en ledig ledning på spilleren også, istedenfor å finne ledning til lysene.Originally posted by DD-Henrik View PostEller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har
Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
Leave a comment:
-
Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre harOriginally posted by Dibbern View PostEr ikke noe å si på prisen nei!
Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
Leave a comment:
-
Ble kjøpt herfra:Originally posted by kalosturbo View PostKunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?
http://cgi.ebay.com/3-12v-Digital-Bl...item19b7e751dc
Tror jeg betalte 62kr inkludert frakt.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dibbern View Post
Og sånn ble det. Ganske bra spenning på batteriet ihvertfall!

Kunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?
Leave a comment:
Leave a comment: