Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Skulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
    Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!
    Jepp. For å si det sånn, merker stor forskjell på lyden i 40 km/t og 100 km/t. Nå er det bare et par uker igjen Ta flere bilder underveis a!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Ok. Jeg kjører med pigg jeg da, og det støyer VELDIG! Tipper jeg også vil merke markant forskjell
    Skulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
    Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Ok. Jeg kjører med pigg jeg da, og det støyer VELDIG! Tipper jeg også vil merke markant forskjell

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Takktakk! Ble markant forskjell ja! Kjører piggfritt.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Nice! Bra jobba på de hjultårna Merka du stor forskjell på veistøyen? Har du piggdekk?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    ajajaj! Her kommer bilder!

Noen som ser hva jeg tar bilde av?

Ble ganske kult med klistremerkene der, for de ser ut som de er integrert i sotinga.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Var faktisk ute i går kveld og tok noen bilder, men så fant jeg selvfølgelig ikke kabelen, så blir nok noen bilder i kveld!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by B2 Audio View Post
    Better Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.
    Absolutt! Mye bedre enn jeg egentlig hadde forventet! Det er så genialt at det er så store plater, for i bagasjerommet trengte jeg bare èn hel plate, så var hele gulvet dekt! Enklere enn det blir det ikke!

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Jeg merket forskjell ved at jeg har dempet hele bagasjerommet, og bakluka, så da skrangler det ikke så jævli. Også ble det en annen tone i bilen virket det som
    Better Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Kult. Gleder meg enormt til jeg får gjort det, ikke lenge til nå... Kjapp deg å ta noen bilder imorra da Andreas

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Jeg merket forskjell ved at jeg har dempet hele bagasjerommet, og bakluka, så da skrangler det ikke så jævli. Også ble det en annen tone i bilen virket det som

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Så bra. Du merka forskjell ved å bare ta rundt sub'en altså?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Da har jeg fått dempet en del i dag. Tatt hele bagasjerommet, hele hjulbuene, og sidene ved baksetet. Skal ta ned taktrekket en dag og ta det også. Glemte jo selvfølgelig kameraet, så ble ingen bilder i dag. Men fyttirakkern så bra det ble! Bassen fikk en helt annen lyd, som selvfølgelig har med at det ikke skrangler så jævli lenger.

Leave a comment:

• Paulsberg
    replied
    Får se Gleder meg til det blir mere bilder her

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Paulsberg View Post
    Så sant så sant Sliter med plassering av en eventuell dgital måler som den du har, men det blir nok tatt en avgjørelse snart på hva som blir i min bil.

Din ser i alle fall ut til å ha blitt plassert bra og ser NICE ut
    Bra jobbet med det.
    Da får du bygge om dashen!
    Takk for det!

Leave a comment:

Working...
X