Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TakeTheTime
    replied
    Digg med senking! Forresten Dibbern, fant ut en annen måte å "gå tilbake" fra Sound-menyen på 9880r; hold inne esc i ca 1 sekund.

Leave a comment:

• Oekern
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Prøvde bare hvordan det ville bli.
    Driver å kikker etter 60mm senk forran nå,så får se hvordan det går. Bak blir den nok ganske lav når alt anlegget kommer på plass.
    Lyktene fikk jeg ikke riktig fasong på, men personlig syns jeg de er ganske stilige i virkeligheten.
    Forslag til felger da? Har selvfølgelig lyst på Brock B1,men de er da så forbanna dyre. Polering blir så fort jeg får til å vaske bilen uten å fryse fingrene av meg!
    Jeg skjønner det. Og photoshoppe eksakt senknivå er ikke enkelt:P
    Vel. Jeg tror Keskin Kt1 er nydelige!
    http://images.forum-auto.com/mesimages/377817/kt1.jpg
    Dog. Ikke noe billigere en brock akkurat. hehe.
    Uansett, jeg tror tralla de ville kledd kantfelger med skamsenk. Skamsenk og kantfelger på liten bil er heftig!
    Og når du har så liten bil behøver de ikke være så store heller. 16" er en meget passende str, så lenge bredden er på plass Men igjen, man velger jo utifra hva man har råd til. Hehe.
    Og pass på og følg jevnlig med på f.eks finn.no. Er noen ganger det dukker opp meget overkommelige priser på flotte felger.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Vinje View Post
    Bare meg som syns skamsenk er jævla pent? Syns det så knallbra ut jeg.Senk så du har felgkanten i kant med hjulbuen.Så må du ha den litt høyere bak enn foran for å få rett "stuk" Ellers så det bra ut dette
    "stuk" blir det nok aldri noe av på denne bilen :P
    Kjører da ikke tyskerbrakke! hehe.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by TheCharger View Post
    Litt i laveste laget så orginal som bilen er ellers. Men med wide body kit kunne det vært rått.
    No sånt feks: http://eddiesbodyshop.co.uk/resource...660x329_s1.jpg
    Det der var jo bare jævli stygt!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Oekern View Post
    Litt høyere bak og bitte bitte litt høyere forran så er høyden perfekt!
    Helt klart andre løkter og muligens andre felger. En polering hadde og vært greit :P
    Prøvde bare hvordan det ville bli.
    Driver å kikker etter 60mm senk forran nå,så får se hvordan det går. Bak blir den nok ganske lav når alt anlegget kommer på plass.
    Lyktene fikk jeg ikke riktig fasong på, men personlig syns jeg de er ganske stilige i virkeligheten.
    Forslag til felger da? Har selvfølgelig lyst på Brock B1,men de er da så forbanna dyre. Polering blir så fort jeg får til å vaske bilen uten å fryse fingrene av meg!

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    Originally posted by Vinje View Post
    Bare meg som syns skamsenk er jævla pent? Syns det så knallbra ut jeg.Senk så du har felgkanten i kant med hjulbuen.Så må du ha den litt høyere bak enn foran for å få rett "stuk" Ellers så det bra ut dette
    Skamsenk er pent det, synes bare ikke det er alle biler som kler det. Biler som skrår/buer veldig innover ned mot
    kanalen om du skjønner. Men et litt heftig sideskjørt fikser det.

Leave a comment:

• Vinje
    replied

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    Litt i laveste laget så orginal som bilen er ellers. Men med wide body kit kunne det vært rått.
    No sånt feks: http://eddiesbodyshop.co.uk/resource...660x329_s1.jpg

Leave a comment:

• Oekern
    replied
    Litt høyere bak og bitte bitte litt høyere forran så er høyden perfekt!
    Helt klart andre løkter og muligens andre felger. En polering hadde og vært greit :P

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    ser ut som det blir med ramme da.. drevet å fiklet litt i helgen med glassfiber,men det tar så vanvittig lang tid før det herder, siden jeg ikke har garasje, så de må ligge ute over natta, og der har temperaturen ligget rundt null natterstid...

Og i påvente av det har jeg drømt meg litt bort, og fikset litt på bilen...

Hva syns dere?

Leave a comment:

• Toby91
    replied
    hehe ja de Alpine manualene er virkelig ikke noe å skryte over.

blir bra nå når du får kjøpt deg en HD12 til Dibbern.

likte de frontlyktene som var avbildet lengre oppe en plass.

Leave a comment:

• Nemoas
    replied
    Leita etter hvordan jeg gjorde det samma pådama sin spiller, stod ikke i bruksaanvisninga som følgte med. Måtte faktisk putte i cd'n som fulgte med i pc'n og finne det i den elektroniske bruksanvisninga der. Som forøvrig ikke fantest på norsk heller(ikke at det er et stort problem) Men er irriterende at det følger med en sånn jalla papirbruksanvisning på norsk og den skikkelige er på svensk eller engelsk og er på en cd.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by TheCharger View Post
    Flere som ikke er så glad i bruksanvisninger. hehe...
    Jepp. Har sett en del i den, og lasta den inn på PC'en. Har ikke sett noe om dette, men det står der sikkert.

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    ...

Originally posted by TakeTheTime View Post
    Andreas, hvordan bytter man til grønn belysning på spilleren? Og veit du åssen man dimmer opp litt? På dagtid blir noe tekst litt utydelig pga. sol/dagslys...
    Flere som ikke er så glad i bruksanvisninger. hehe...

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Hold inne knappen med en F på. Der kan du både velge farge, og dimming
    Takk for det.

Leave a comment:

Working...
X