Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    Bestilt meg voltmeter fra eBay.com. Om det er plass til det kommer jeg til å montere det i askebeger-skuffen. Bare flytter sigarett-tennern.
    Tror det blir ganske allreigt, for er jo litt størrelse på det, og det kommer sikkert til å lyse ganske bra, så om jeg ikke vil ha kraftig blått lys i bilen hele tiden kan jeg bare lukke igjen skuffen.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by TheCharger View Post
    Syns dette var litt rart... Om du bruker forsikring til å ordne skaden hos et godkjent verksted skal du jo ha bilen i den stand den var når den ble krasjet. Hadde nylig en diesel Mondeo innom jobb med komplett rs kitt, tonede lykter osv og han får satt på ny RS bakfanger på forsikringen. Men forsikringsagenter er ikke alltid like lett å ha med å gjøre... De vil spare penger der de kan.
    Jeg har ikke RS-fanger fra før av,men jeg tenkte jeg skulle benytte kjangsen og kjøpe meg det.
    Men det lar seg ikke gjøre.For ingen som kan bekrefte om fanger fra MK5 passer på MK4, og det er ingen i Norge som har den på lager, og om jeg bestiller, så MÅ jeg kjøpe den, så nå blir det original fanger istedet. Orker ikke styre og bruke masse penger på å få RS/Sport-fanger.

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    ??

Originally posted by Dibbern View Post
    Jeg får selvfølgelig deler og lakkering, men kun opp til den summen som det ville kostet å lakkere og montere en original fanger.
    Syns dette var litt rart... Om du bruker forsikring til å ordne skaden hos et godkjent verksted skal du jo ha bilen i den stand den var når den ble krasjet. Hadde nylig en diesel Mondeo innom jobb med komplett rs kitt, tonede lykter osv og han får satt på ny RS bakfanger på forsikringen. Men forsikringsagenter er ikke alltid like lett å ha med å gjøre... De vil spare penger der de kan.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Stianuno View Post
    http://www.finndel.no/FinndelSokesid...O6KtQnsJ/IWg==

Hvordan går det med frontsettet? har du kjøpt nytt?
    Jeg har fortsatt Helix RS6 montert. -er forsåvidt veldig fornøyd med det, men jeg skal ha komplett B2audio-bil, så det blir byttet ut forhåpentligvis ganske snart

Leave a comment:

• Stianuno
    replied
    http://www.finndel.no/FinndelSokesid...O6KtQnsJ/IWg==

Hvordan går det med frontsettet? har du kjøpt nytt?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Toby91 View Post
    Skulle ikke du ha en HD12 til?
    Stemmer det gitt. åå! Sånn å forstå! hehe. Litt sliten i dag tror jeg.hehe

Leave a comment:

• Toby91
    replied
    Skulle ikke du ha en HD12 til?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Er ikke så veldig store problemer å få det fikset.Det bare tar litt tid. Om jeg ikke finner en annen "styling"-fanger jeg vil ha, blir det bare ny originalfanger, og da er det gjort i løpet av neste uke...
    En slektning til anlegget mitt? Nå er jeg ikke helt med her tror jeg... :P

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Dette var kjedelig å høre. Håper du får fiksa bilen din uten for mye problemer da?
    Husk at du har en slektning til anlegget ditt stående som kanskje kan muntre deg opp litt da

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Ingen som vet hvem som kan ha MK4 RS bakfanger?

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Jaja, men det er da bedre enn ikke noe?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Jeg får selvfølgelig deler og lakkering, men kun opp til den summen som det ville kostet å lakkere og montere en original fanger.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Og siden du ble påkjørt, så får du vel det gratis via forsikringa til vedkommende?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Jessda. Ikke noe stereorelatert foreløpig.
    Men, jeg ble påkjørt bakfra forrige helg, og skal ha ny fanger. Jeg kunne tenkt meg en Fiesta RS fanger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Om den kommer fra dynga, eller fra forhandler spiller ingen rolle, men den må være hel, passe rett på bilen uten modifikasjoner, og alle festene må være der. har nemlig ikke tenkt til å betale ekstra til lakkeringsverkstedet for at de skal begynne å fikse noe ekstra.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by Custom View Post
    Ble fett det der Ligner på det jeg hadde tenkt å lage på min '88 Fiesta med full original rs-styling, men så ble den solgt.
    Gleder meg til å se mere fremgang innen stereoen !
    Fornøyd selv også!
    Blir artig å komme i gang med bygging over nyttår!

Leave a comment:

Working...
X