Announcement
Collapse
No announcement yet.
Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero
Collapse
X
-
Er nok et rent spl oppsett fra Cadence jeg bygger. Har utskiftbar port så kjører 32hz til vanlig og 50hz på konk. Er så og si i boks så tror nok jeg rekker det. Om jeg ikke blir helt ferdig så får det være. Jeg skal nedover uansett.
-
TheCharger: det var hyggelig. Lurte på hvem du var da Eirik refererte til deg. Skal selvsagt ta forbindelse neste gang jeg er i området. Er det ODR-saker du bygger? Treffet i Mo virka jo som et skikkelig opplegg det. Håper du blir ferdig til det!
Leave a comment:
-
Lest gjennom hele tråden nå og må si jeg er imponert. Ser virkelig bra ut dette. Syng ut neste gang du er i Finnsnes området så jeg får en prøvelytt. Holder selv på å bygge. Kjører demo for Expert Finnsnes/Eirik. Stresser som f.. for å bli ferdig til vårtreffet i Mo, men tror jeg er i box neste helg med litt kompishjelp. Eirik ringte meg rett etter målingen og var rimelig imponert. Send meg en mld pr tlf da det er sjelden jeg har tid til å sitte på forumet for tiden. Tlf 92245270
Leave a comment:
-
Var en rett så trivelig affære å hilse på i dag og få en prøvelytt.
Håper du finner svar på utfordringen din, beklager at jeg ikke var mer til hjelp.
Leave a comment:
-
Er sikkert mulig det en dag. Hender jeg er i Narvik for å nyte storbyen! Pm meg et tlf nr så kan jeg jo si ifra neste gang jeg skal ditOriginally posted by Bøijnis View PostTa deg en tur til Narvik så jeg får høre ;-)
.
Leave a comment:
-
Takker og bukker. Question Mark: ja det er nå sånn at man lenker til alt som ligger på kontoen der
.
Er ganske fornøyd, men tror fortsatt jeg trenger litt mer bass egentlig...
Leave a comment:
-
Nice
fant en annen video av anlegget ditt på photobucket, ser veldig lovende ut dette her! (y)
Leave a comment:
-
-
Nå har jeg startet på deksler som kommer ved sidene av kassa og forsterker på baksiden av veggen.

Foreløpig estetisk montert med teip!
Super ghetto-voltmeter erstatning ettersom det jeg har tok visst kvelden.

Hva skjer egentlig her?

Can-trick video anyone?
Leave a comment:
-
Får vel kjøpe meg en 4m2 pakke til da, men blir nok ikke før til neste omgangOriginally posted by bass-freek View PostTa deg tiden som trengs! Det er et gammelt jungelordtak som sier "når Far blir sint på dempemattene bør alle holde seg unna" (sånn tenker ihvertfall jeg. Tror jeg har mellom to og tre av de bulk-pakkene i bilen, kunne sikkert hatt inn et par pakker til lett
. Taket ER viktig.
Leave a comment:
-
Ta deg tiden som trengs! Det er et gammelt jungelordtak som sier "når Far blir sint på dempemattene bør alle holde seg unna" (sånn tenker ihvertfall jeg. Tror jeg har mellom to og tre av de bulk-pakkene i bilen, kunne sikkert hatt inn et par pakker til lettOriginally posted by Question mark View PostNå har jeg nesten brukt opp hele 4m2 bulken, satser på mindre skrangling inne og utenfor
Har fortsatt ikke dempa gulv og tak, blir for mye jobb for meg :/
. Taket ER viktig.
Leave a comment:
Leave a comment: