Er utrolig mye mer jobb enn man skulle tro å lage dørtrekk ja. Jeg sleit med mye resonanser i dørene med mine 10" kasser i dørene. Det ble en helt annen verden etter jeg boltet disse sikkelig fast med 5 gjennomgående gjengestenger og mutter på baksiden av innerblekket i døra. Merket betydlig forskjell i både SQ og lydtrykk når det satt sikkelig fast.
Det er antageligvis en god del jobb å få til en festeløsning som ser bra ut, men anbefaler deg å bruke litt tid på det, det er vel verdt tiden.
Måten jeg løste det på er at mutterne er festet innvendig i kassa, så har jeg ett pyntedeksel(som også fungerer som bassport) på utsiden som er boltet fast i kassa. Skal se om jeg får lagt ut litt bilder av det etterhvert om du er intressert.

.

Hva Benjamin angår så hadde han fikset dørtrekka sine å div annet hadde han vunnet. Ang. drawback poeng så slo vi sammen de største klassene pga deltakerantallet og da gir vi drawbackpoeng til de "minste" i den klassen for å ta litt igjen av det handikappet de evt. skulle ha. En bil med vegg mot en bil med både baksete å kassa under rygg skal egentlig være rått parti
Leave a comment: