Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heen Audio
    replied
    Ble greit ja

Sound Quality: Har brukt begge deler her faktisk. Bakerste delen den mot bakluken er i rustfritt og resten i alu. Alu er jo endel lettere og jobbe med enn rustfritt også
    Thunder & Lightning: Ikke mye jobb så dette fikser du greit. Skulle du trenge hjelp med det så får du gi beskjed

Leave a comment:

• Thunder & Lightning
    replied
    Ble fint med den kanten rundt hullet
    Mye jobb og få det til? har lyst til og gjøre noe liknende selv også.

Leave a comment:

• Didrik Desibel
    replied
    Knallfint utført, likte godt den løsningen med den rammen der

Leave a comment:

• Audun
    replied
    Ble veldig pen den ramma rundt utsjæringen også, nice work

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    Meget nice Ole
    Skikkelig pirkejobb sånt som det der. Men ble strøkent som vanlig detta

Er det rustfritt eller alu du har brukt ?

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Har ikke gjort så mye de siste dagene, men fått laget ferdig rammen rundt utskjæringen i hvertfall.

Leave a comment:

• Audun
    replied
    Snadder dette her

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    Kult at der er rødt lys i bilen orginalt, i spilleren og i monoblokka. Det løfter helhetsinntrykket til toppnivå
    Gleder meg til og se åssen det blir med lexan glasset og vifter og alt ferdig

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by golfnos View Post
    wow! hvor er det du handler plexi??
    Rimelig utrolig ja. Skulle veldig gjerne fortalt deg det Svein og alle andre som har spurt. Men har lovt og ikke si noe da jeg i utgangspunktet ikke har lov til og handle der. De driver kun med engrosalg. Men fikk "mast" meg til det for noen år siden og fikk lov til det om ingen andre fikk greie på det. Beklager så mye, men sånn er det desverre

Leave a comment:

• Thunder & Lightning
    replied
    Det er jo rett og slett fantastisk !!!

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    wow! hvor er det du handler plexi??

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Hehe skulle holde med 3m2 ville jeg tro
    Bestillte bare 1m2 med plexi og fikk 3m2 lexan. Men det fulgte med et brev i bunnen av pakken så det var ikke feilpakket allikavel.
    Det står at vi beklager så mye at vi ikke har det plexiglasset inne på lager som du hadde i bestillingen din hos oss. Som den gode faste kunden du er så håper vi det er greit at vi sender deg lexan i stedet for plexi denne gangen til samme prisen pluss at vi la med noe ekstra i pakken din også. Skulle du ikke være fornøyd med det så ta kontakt så ordner vi det fortløpende.
    Dette kaller jeg service

Leave a comment:

• amarok
    replied
    Da skulle du vel klare deg med 3 kvadrat hehe

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Bestillte plexiglass, men åpnet forpakningen helt opp her nå og de har pakket feil. Men det skal sies at det ikke gjør noe i det hele tatt i dette tilfellet her da. Har fått 3m2 med Lexan til plexiglass pris
    Rene juleaften i oktober
    Skal til på lokket over forsterkerene nå og håper og bli ferdig med det til i morgen.

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Thunder & Lightning: Takker. Da er det oppe går. Kule forsterkere med masse power og en billig men bra cd spiller som ikke ser så verst ut heller. Er ikke akkurat en Pioneer eller Alpine, men er vel ikke så mye dårligere heller

Didrik desibel: Takker. Blir bra dette her Ikke så mye som gjenstår annet en den siste finishen

Leave a comment:

Working...
X