Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 4B Avant Prosjekt
Collapse
X
-
Hehe, ja, enig der, til boss å være. Mektig imponert.
9921 ja... For det koster vel ikke skjorta å litt til :P hehe.
Ja, det er jo det der "vil ha mer" syndromet, men er igrunn fornøyd mtp det er bmw sedan :P
Yess må få til litt demo igjen
Leave a comment:
-
Si ifra når den tiden kommer, jeg likte den så godt at det er aktuelt og handle den kassa derOriginally posted by Heen Audio View PostMen ikke lenge til det kommer noe annet moro da.
Jeg elsker rein og fin lyd så den er midt i blinken til Vella
Leave a comment:
-
Bare moro vettu. Til og være Boss er jeg fornøyd med resultatet (men de har jo sine begrensninger kan du sei). Men ikke lenge til det kommer noe annet moro da. Blir nok et par DD9921 som blir neste i stedet for de andre jeg nevnte til deg i nattOriginally posted by Mrtical View PostTakk for lytten idag.
Må si jeg ble imponert over lyden i boss kassa.
Utrolig hva man kan med billigelementer, hehe.
Mest imponert over frontsettet...
Btw, du må høre lyden i bmw'n igjen.
Justerte litt etter jeg dro. Hjalp det.
Begrenset hva som går i bmw sedan, og fortsatt ikke fornøyd men :P
Frontsettet er helt rått på alle områder, kjempefornøyd med det
Takk for lyttingen i beemer'en også.
Trøkker rimelig greit i den bilen til og være E39 sedan altså, men en blir jo litt ødelagt i haue med åra og ønsker stort sett alltid mere da.
Gleder meg til og høre igjen nå som du har fått finjustert da
Mi snakkes
Leave a comment:
-
Takk for lytten idag.
Må si jeg ble imponert over lyden i boss kassa.
Utrolig hva man kan med billigelementer, hehe.
Mest imponert over frontsettet...
Btw, du må høre lyden i bmw'n igjen.
Justerte litt etter jeg dro. Hjalp det.
Begrenset hva som går i bmw sedan, og fortsatt ikke fornøyd men :P
Leave a comment:
-
Har fjernet Lexanglasset over forsterkerene nå, da det blir for varmt når en spiller over tid. Når jeg spiller sammenhengende i ca en time viser den digitale tempmåleren over 70 grader i hjulbrønnen. Lysene generer jo en del varme de også.
Må lage et par gjennomgående kanaler med vifter i. En som trekker inn luft og en som trekker ut luften. Trenger virkelig litt sirkulasjon oppi den brønnen
Det holder ikke med slik jeg hadde det med og sette viftene rett under glasset, blir for nærme hverandre de 2 viftene og forstyrret luftstrømmen sånn at det ikke kommer ut og inn luft som det skulle. Stod og stanget ved glasset og da blir det jo varmt etter stund
Kommer bilder etter hvert som arbeidet strider frem.
Leave a comment:
-
Takk for det, bare hyggelig vettuOriginally posted by Sound Quality View PostVar innom Ole i går og er rett og slett imponert over hvordan han har klart og få Boss til og låte så nydelig og trøkke så godt
Takk for lyttetesten
Leave a comment:
-
Var innom Ole i går og er rett og slett imponert over hvordan han har klart og få Boss til og låte så nydelig og trøkke så godt
Takk for lyttetesten
Leave a comment:
-
hehe, stemmer detOriginally posted by Glenn View PostDette skulle du aldri ha sa du, husker godt det
men skjønner humoren og utfordringen i det også da.
Leave a comment:
-
Dette var stilig gjort av deg svoger, kult og morsomt byggeprosjekt med BOSS av alle ting da gale mann
Dette skulle du aldri ha sa du, husker godt det
men skjønner humoren og utfordringen i det også da.
Fikk en hørings i går og må bare si at Boss imponerer jaggu ta meg i positiv retning. Hadde jeg aldri drømt om at var mulig, hehehe
Spiller pent og med rimelig så godt trøkk. Dette er et godt spillende SQL oppsett må jeg si.
Leave a comment:
-
Var mest for morroskyld dette her Audun, men Boss dunker overraskende bra og fint det også med rette kassen
Har jo selvsagt fullstendig stålkontroll på de med MTX blokka, kunne sikkert slengt på noen subbere til, ufattelig lettdrevne subbere dette her
Leave a comment:
-
Vanvittig stilig gjort samt at det ser helt perverst rått ut med 6 stk 12'ere da mann
Leave a comment:
-
Originally posted by Thunder & Lightning View PostDette gikk unna, ble jo rett og slett kanonbra som vanlig dette Ole. Ser meget rått ut spør du meg. En sinnsyk stor kasse.
Gleder meg til og høre denne
Originally posted by Finnmarken View PostSteike og du jobber da mann, for et nydelig sluttresultat det ble også. Ser meget nice ut rett og slett. Dette blir morro og høre på
Originally posted by Sound Quality View PostFerdig allerede ja
Så ikke det med engang, svarte underveis som jeg leste meg gjennom tråden ser du.
Ble jo seende meget rått ut dette, fin size på den kassa der. Dette tror jeg spiller pent og flytter mye luft. Skal forbi ændal til fredag så da svinger jeg innom deg Ole. Må ha en liten lyttetest vettu
Originally posted by Didrik Desibel View PostFy f... og stilig, rått og kult gjort gøbben. Ser jo meget artig ut også må jeg ha lov til og si. Hadde aldri trodd jeg skulle se du ta i noe det stod Boss på
Men det står respekt av at du gjør dette og viser at alt kan brukes. Spiller sikkert grisegodt når du har bygget det regner jeg med
Sving innom meg når du er på en harrytur igjen da Ole, spennende og høre åssen det ble lydmessig også
Takk skal dere ha alle sammenOriginally posted by Autounion View Postmegakult gjort, ble jo fint og rått og se til også. 6 12'ere flytter nok møe luft og de
Til alle dere her i tråden som ønsker og lytte så skal dere få høre åssen det låter.
Bare og komme innom på fredagskvelden SQ og til DD så kommer jeg innom på neste harrytur vettu.
Leave a comment:
-
megakult gjort, ble jo fint og rått og se til også. 6 12'ere flytter nok møe luft og de
Leave a comment:
-
Fy f... og stilig, rått og kult gjort gøbben. Ser jo meget artig ut også må jeg ha lov til og si. Hadde aldri trodd jeg skulle se du ta i noe det stod Boss på
Men det står respekt av at du gjør dette og viser at alt kan brukes. Spiller sikkert grisegodt når du har bygget det regner jeg med
Sving innom meg når du er på en harrytur igjen da Ole, spennende og høre åssen det ble lydmessig også
Leave a comment:
Leave a comment: