Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by Finnmarken View Post
    Trenger litt hjelp her Ole Skal ha et ekstra batteri likt til den løsningen du har rigget til, men skjønner ikke hvordan du har klart og få det inn der? Og finner heller ikke plass til kabler. Du har jo mange 53mm2 der, men dette skjønner jeg ikke
    Demontering er stikkordet her kan du si
    Alt må ut skal du få dette til og bli bra. Husk og feste batteriet godt. Jeg har formstøpt og fylt en bunnplate og brukt en vannfast finerplate oppå dette som er limt og skrudd fast i bunnplaten igjen. Har så skrudd batteriet fast med 6 skruer i finerplaten. Dette er 100% stabilt og sitter godt fast!!

Når det kommer til kabling har jeg laget egne kabelganger og lagt disse inn i den orginale tykke skum/isopor platen som ligger mellom karosseriet og den trekte topp platen. Dette er et møysommelig arbeid, men blir veldig bra når du er ferdig. Alt må jo være skjult

Så enkelt forklart er det bare og demontere alt sammen så er det veldig rett frem.
    Lykke til

Leave a comment:

• Finnmarken
    replied
    Trenger litt hjelp her Ole Skal ha et ekstra batteri likt til den løsningen du har rigget til, men skjønner ikke hvordan du har klart og få det inn der? Og finner heller ikke plass til kabler. Du har jo mange 53mm2 der, men dette skjønner jeg ikke

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Nei, blir ikke nok ikke gjort ferdig før om noen uker det lille som gjenstår. Har ikke hatt så mye tid til overs i det siste desverre

Leave a comment:

• Audun
    replied
    Fått gjort noe mere i det siste Ole ?

Leave a comment:

• Audun
    replied
    Forferdelig at ting kan ta så lang tid, men sånn er det jo desverre av og til

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    I morra blir det endelig og få hentet alle viftene og lysene på posten. Dette tok mange uker. Har lagt på tolllager i flere uker. Aldri sett på maken at det er mulig. Tok bare 3 dager og få det fra statene og 5-6 uker innad i norge, hipp hurra

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by Finnmarken View Post
    Dette var skikkelig fint Audibygg, likte ekstra godt reservehjulsløsningen du har rigget til. Intressante komponenter. Dette må jo spille reint og fint uten tvil.
    Kjører Audi selv også ser du, kanskje stjele/låne noe ideer av deg om det er greit. Gøy med inspirasjon fra andre som kan dette her
    Takk for det. Her er det bare og kopiere/låne/stjele så mange ideer du vil for min del Er likssom litt defor en lager en prosjekttråd med noen bilder som kan gi inspirasjon til andre som vil bygge også

Leave a comment:

• Finnmarken
    replied
    Dette var skikkelig fint Audibygg, likte ekstra godt reservehjulsløsningen du har rigget til. Intressante komponenter. Dette må jo spille reint og fint uten tvil.
    Kjører Audi selv også ser du, kanskje stjele/låne noe ideer av deg om det er greit. Gøy med inspirasjon fra andre som kan dette her

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by estens View Post
    Fint arbeid, låter det like bra som det ser ut?

Herlige biler dette, har hatt A6 4b selv tidligere og har nå storebroren (S6)
    Takk for det, godt fornøyd med lyden i Audi'en

Er veldig deilige biler på alle områder egentlig, men S6'en er endel mere morsom motormessig og kjøremessig da
    Blir vel til og kjøpe en A6 4,2 eller en S6 etterhvert for min del også. Skulle gjerne hatt råd til en RS6, men den er for dyr desverre
    Last edited by Heen Audio; 12-11-2012, 02:52.

Leave a comment:

• estens
    replied
    Fint arbeid, låter det like bra som det ser ut?

Herlige biler dette, har hatt A6 4b selv tidligere og har nå storebroren (S6)

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Godt og høre at du ble fornøyd
    Får vel litt tid til overs igjen innimellom til og kunne hjelpe med og lage noe mere for dere. Det tar vi på PM og ikke i tråden her, takk.

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Syns det ser ut som en 7" skjerm som skal i midten der jeg..

Leave a comment:

• Audun
    replied
    Meget pent det der ja, ikke rart du er fornøyd med de
    Så store ut, 10" + forsterker eller noe slikt eller?

Ole: Du er rett og slett dyktig

* edit
    Har en liten jobb til deg når du får tid
    Last edited by Audun; 09-11-2012, 16:17.

Leave a comment:

• Didrik Desibel
    replied
    Beklager litt off topic dette her, men er jo litt reklame for deg Ole.
    Fikk dørpanelene du lagde for meg i posten i dag. De kom frem hele og strøkne. Tusen takk for et strålende stykke arbeid, verdt hver eneste krone gøbben
    Flere jobber til deg etterhvert også om du har tid mister
    Last edited by Didrik Desibel; 09-11-2012, 05:10.

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    Begge deler ja. Rustfritt er hardt og jobbe med skjønner godt at du tok og brukte alu for det meste.

Leave a comment:

Working...
X