Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by Autounion View Post
    De felgene passet spot on på A6'en
    Men hvilket innpress er dette, kan umulig være ET45 vel ??? Fyller jo hjulbuene perfekt ut disse.
    Først må jeg takke dere alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger

Det er ikke et45 , men et35. 100% foran og 99% bak. Kunne godt hatt et32 bak, men felgene lages ikke med lavere et enn 35 dessverre. Men skal få bestilt 3mm spacere i kveld.

Leave a comment:

• Hagalien
    replied
    ser flott ut! kant funker ikke på audi er min mening.

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    Passet rett og slett perfekt de

Leave a comment:

• Didrik Desibel
    replied
    Fine felger det, riktig til den bilen spør du meg. Altfor mange som skal ha kant felger for tiden

Leave a comment:

• Audun
    replied
    De passet meget bra på den bilen, du har god smak

Leave a comment:

• Autounion
    replied
    De felgene passet spot on på A6'en
    Men hvilket innpress er dette, kan umulig være ET45 vel ??? Fyller jo hjulbuene perfekt ut disse.

Leave a comment:

• Finnmarken
    replied
    Ble svært pent det

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Sånn ble bilen med nye dekk og felger. 235/35-19 på 8.5x19. Trenger justerbar senk nå ja

Leave a comment:

• Autounion
    replied
    Tusen takk mister
    Da har jeg en del og gjøre de neste dagene skjønner jeg, og da er det altså STP, Gladen og Silent Coat matter som gjelder.

Mvh Hans

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    Gladen mattene og silent coat er også fine og legge

mvh kim

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by Autounion View Post
    Nydelig prosjekt dette her Heen Audio. Skal bygge i en identisk bil selv også.
    Håper det går greit og hente ut inspirasjon fra tråden din
    Blir nok noe mere moderat jeg skal bygge enn det du har gjort, men lyd skal det bli
    Åssen går en frem før en legger lyddemmpningsmatter?
    Takk for det
    Klart du kan ta inspirasjon fra mitt prosjekt og bruke til ditt eget, er derfor jeg har laget denne prosjekt tråden. Lykke til med byggingen du også, husk og lage en prosjekt tråd

Lyd demping:
    1. Stripp ned bilen totalt.
    2. Vask med såpevann.
    3. Vask med rødsprit.
    4. Vask med silikonfjerner.
    5. Tilpass dempematter der det behøves.
    6. Legg på og rull med en gummirulle.

Demp tak, gulv, dører, bakluke, torpedovegg, hjulbuer og ikke glem skiltet
    Kan anbefale for eksempel stp vibroplast silver eller gold. Disse legger du uten bruk av varmepistol, bare og rulle de som de er og de henger for bestandig. Bare husk at det 100% rent for du legger de på. Når du har lagt ferdig dempemattene kan du legge på for eksempel stp spl 04 splen for et fullkomment resultat

Lykke til med prosjektet

Leave a comment:

• Autounion
    replied
    Nydelig prosjekt dette her Heen Audio. Skal bygge i en identisk bil selv også.
    Håper det går greit og hente ut inspirasjon fra tråden din
    Blir nok noe mere moderat jeg skal bygge enn det du har gjort, men lyd skal det bli
    Åssen går en frem før en legger lyddemmpningsmatter?

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by Thunder & Lightning View Post
    Steike og nice det spiller i denne vogna
    Takker så mye for lyttetesten i helga Ole, vanvittig rått. Tror jeg skal selge kicker kjerra gitt
    Du likte godt det ja
    Kicker bilen din er rå den, men litt annerledes er det jo

Leave a comment:

• Thunder & Lightning
    replied
    Steike og nice det spiller i denne vogna
    Takker så mye for lyttetesten i helga Ole, vanvittig rått. Tror jeg skal selge kicker kjerra gitt

Leave a comment:

• Finnmarken
    replied
    Originally posted by Heen Audio View Post
    Demontering er stikkordet her kan du si
    Alt må ut skal du få dette til og bli bra. Husk og feste batteriet godt. Jeg har formstøpt og fylt en bunnplate og brukt en vannfast finerplate oppå dette som er limt og skrudd fast i bunnplaten igjen. Har så skrudd batteriet fast med 6 skruer i finerplaten. Dette er 100% stabilt og sitter godt fast!!

Når det kommer til kabling har jeg laget egne kabelganger og lagt disse inn i den orginale tykke skum/isopor platen som ligger mellom karosseriet og den trekte topp platen. Dette er et møysommelig arbeid, men blir veldig bra når du er ferdig. Alt må jo være skjult

Så enkelt forklart er det bare og demontere alt sammen så er det veldig rett frem.
    Lykke til
    Okay, takker

Leave a comment:

Working...
X