Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by T-Karlsen85 View Post
    Jeg la igjen bunnpanna mi (På gamle bilen)
    hahaha,steike og bra

Originally posted by Defus View Post
    Hvor er like knappen ?
    Enig

Originally posted by Skarstein View Post
    Pen bil og så ut som et moro oppsett skal selv inn med et SQL dual sett i en Audi S4 C4. Er vel 2, kanskje 3 uker til hele bilen er "ferdig". Spent på hvordan det spiler
    Takker
    Du kommer til og bli imponert over dette settet, med tanke på pris/lydkvalitet så får enn mye for pengene. Men de trenger en kraftig forsterker
    Du bor jo i Ændal du au ser jeg, er en del på Esso Stoa så sees kanskje der en kveld

Leave a comment:

• Skarstein
    replied
    Pen bil og så ut som et moro oppsett skal selv inn med et SQL dual sett i en Audi S4 C4. Er vel 2, kanskje 3 uker til hele bilen er "ferdig". Spent på hvordan det spiler

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Hvor er like knappen ?

Leave a comment:

• T-Karlsen85
    replied
    Originally posted by Mrtical View Post
    *gauler av latter* heeelt enig. Har lagt igjen et par eksosannlegg og frontfangere rundtforbi.

Ville også hatt den slik den er. Syns det så bra ut

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Hjelper ikke at det ser bra ut da det er ubruklig. jeg kan nesten ikke ha med passasjerer. Tar jeg en sving hardt legger bilen seg oppå hjulet og skraper.

Så hadde jeg vært deg så spar pengene, tiden på å bytte og irritasjonene med justerbart. Du har en bil som står pent

MEN om du vil så gitter jeg gjerne dette VMaxx justerbare senkesettet mot oppsettet du har
    Originally posted by Mrtical View Post
    *gauler av latter* heeelt enig. Har lagt igjen et par eksosannlegg og frontfangere rundtforbi.

hehe, da blir den som den er dere

Leave a comment:

• Mrtical
    replied
    Originally posted by Heen Audio View Post
    Veiene er ikke mye og skryte av dessverre, er jo bare huller og spretthopp og vanvittige brokanter.
    Vi skulle jo nektet og betale årsavgiften til veiene er 100% utbedret

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge
    Jeg ville beholdt koni senken

Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
    Fine felger!

Leave a comment:

• T-Karlsen85
    replied
    Hjelper ikke at det ser bra ut da det er ubruklig. jeg kan nesten ikke ha med passasjerer. Tar jeg en sving hardt legger bilen seg oppå hjulet og skraper.

Så hadde jeg vært deg så spar pengene, tiden på å bytte og irritasjonene med justerbart. Du har en bil som står pent

MEN om du vil så gitter jeg gjerne dette VMaxx justerbare senkesettet mot oppsettet du har
    Last edited by T-Karlsen85; 29-08-2013, 17:10.

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Det er fordel med litt luft mellom dekk og hjulbue Bilen ser så mye friskere ut da. Og vi har heller ikke de beste veiene her i Norge

Jeg har min så lav, og med ET35 235/35R19 så skal det ingenting før hjulet treffer skjermen. Er redd for at du må ha ET40 med 225 dekk om man skal "grise senke" en A6
    Din ser jo rett og slett bra ut den. Men visst det subber og skraper er det ikke så interessant og senke så mye. Er ferdig med den tiden
    Veiene er ikke mye og skryte av dessverre, er jo bare huller og spretthopp og vanvittige brokanter.
    Vi skulle jo nektet og betale årsavgiften til veiene er 100% utbedret

Leave a comment:

• T-Karlsen85
    replied

Last edited by T-Karlsen85; 29-08-2013, 14:00.

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Originally posted by Sound Quality View Post
    Dette ser meget fett ut, må jo bli snadder lyd i V6'en nå. Er det Simons?
    Har vurdert samme på min ser du
    Håper det blir bra, det er Simons anlegg. Ikke akkurat Supersprint og Ferrita kvalitet, men Simons rustfritt er ikke så gale

Originally posted by Audun View Post
    Rustfri eksos er konge mann
    Ingen tvil om det

Jeg har ET35, 235/35 på 19" hjul og det subber/skraper. Jeg har senkesett på med maks høyde. Så bare ha det i bakhue da du skal senke bilen. Synes bilen din så frisk ut uten senkesett jeg
    Hmmm, okay. Det er et meget godt råd, takk for det. Har gule Koni på den nå (20mm senk). Er enig med deg at det ikke ser så galt ut som det er nå, men er luft mellom dekk og hjulbue da
    Får tenke litt på det før jeg tar en avgjørelse. Kan være det holder med et 40mm senkesett også.

Leave a comment:

• T-Karlsen85
    replied
    Jeg har ET35, 235/35 på 19" hjul og det subber/skraper. Jeg har senkesett på med maks høyde. Så bare ha det i bakhue da du skal senke bilen. Synes bilen din så frisk ut uten senkesett jeg

Leave a comment:

• Audun
    replied
    Rustfri eksos er konge mann

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    Originally posted by Heen Audio View Post
    Da er rustfritt effektanlegg på vei, gleder meg en smule nå. Håper det blir fin gromlyd
    Dette ser meget fett ut, må jo bli snadder lyd i V6'en nå. Er det Simons?
    Har vurdert samme på min ser du

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Da er rustfritt effektanlegg på vei, gleder meg en smule nå. Håper det blir fin gromlyd

Leave a comment:

Working...
X