Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Didrik Desibel
    replied
    Rett og slett dunderfint !!!
    Har gått mye kaffe og Red Bull de siste 3-4 dagene her tenker jeg
    Finfine løsninger ble det også på prosjektet som skulle være så "lite"
    Går jo helt klart an og konkurrere i endel forskjellig med dette her.

Leave a comment:

• Thunder & Lightning
    replied
    Kan ikke si annet at dette blir supert, utrolig gode løsninger og fint utført. Fatter ikke åssen det er mulig og gjøre ting så fort og samtidig så fint og smart utført. Skulle gjerne hatt de egenskapene du sitter inne med mann
    Grattis med et kjempefint resultat. Skal følge med i tråden på de siste tingene som du skal gjøre, gleder meg til det endelige slutt resultatet. Husk og ta noen bilder av det i mørket også så vi får se alt lyset

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    NICE NICE NICE
    Her går det unna gøbben, dette har du gjort noen ganger før for og si det mildt. Blir jo utolig bra, veldig fine løsninger og maks utnyttelser av plassen i bilen også

Leave a comment:

• Glenn
    replied
    Dette blir jo rett og slett kanonbra og fint Ole

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Ble ferdig med forsterkerrack'en og hjulbrønnen også tidligere i dag Har også fått bestillt plexiglass, belistning, neonlys og vifter så jeg får ferdig lokket over forsterkerene. Bånnplaten med forsterkerrack'en og forsterkerene sitter nå dønn fast nede i hjulbrønnen, ble virkelig bra det der Alt er koblet opp og fungerer utmerket

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Takker for det Endre
    Blir ikke så store prosjektet dette her, er bruksbilen min og da må jeg ha litt muligheter til og få ting litt greit ut om plassen skulle trenges en gang i blant. Hadde lyst til og lage det aller meste i glassfiber etc og fast innstallasjon, men tok til fornuften denne gangen
    Går jo an og konkurrere i noe med dette her også sånn for morro skyld

Leave a comment:

• endrefager
    replied
    Så riktig flott ut det her gleder meg til og se resten

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Da er kassa ferdig og på plass. Har gjort plass til en frontbaffel også som jeg har tenkt og lakkere i bilens farge. Vet ikke tid jeg begynner på den riktig ennå, men blir gjort etterhvert.
    Skal nå begynne på forsterkerrack'en og hjulbrønnen.

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Takker for all den gode responsen alle sammen.

Thunder & Lightning: Har brukt noen timer til sammen nå ja, må innrømme det

Sound Quality: Det tok litt tid og rigge til delefiltrene i dørene, men var absolutt verdt det arbeidet og tiden det tok. Du skal selvsagt få høre på det når det er ferdig vettu

Audun: Jeg har jo hatt ute alt sammen av bilen så da er det fin arbeidsplass og lett og få rigget til mikrofonen i midten av instrumentpanelet. Blir fint plass til stor kasse, forsterkerene og ekstrabatteriet bak og likevel ha plass til fiskeutstyret når sjøøretten og laksen skal til pers

Amarok: Godt og høre at det kommer til og funke, tror også det ja Kassen kommer ikke brønnen. Har laget en bassreflekskasse på 150 liter delt opp i 2 seperate kammer på 75 liter til hver sub. Kassen står og tørker ferdig nå og kommer i bilen i dag.

Didrik Desibel: Har blitt noen timer i strekk nå, er jo sykemeldt så har plutselig endel tid og slå ihjel.
    Kan sikkert hjelpe deg med det vettu. Mercedesen gikk det noen hundre timer på kan du si, savner den bilen for og si det mildt, men når en får så kolossalt godt betalt for det måtte jeg selge til den "gale" tyskeren
    Angrer på at jeg ikke fikk tatt noen bilder av den da, skulle gjerne hatt noe og mimre til av og til. Får ikke tak i han nede i Dortmund heller lenger, han har vel fått nytt nummer eller noe. Like greit det så er det mulig og glemme den etterhvert kanskje.
    Har sluttet med tømreryrket og plastyrket, jobber som vaktmester og vekter nå. Forandring fryder.
    Ringer deg i slutten av uka.
    Last edited by Heen Audio; 16-10-2012, 12:42.

Leave a comment:

• Didrik Desibel
    replied
    nam nam
    Dette blir bra, har du jobbet døgnet rundt siden i går Ole
    Bare si ifra om du har tid til overs, har en masse glassfiberjobber til deg som jeg kan trenge hjelp til med i astroen og mercedesen. Betaler selvsagt godt også. Glemmer aldri Mercedes din, den var insane rå. Makan til glassfiber jobb har jeg aldri sett verken før eller etter Ikke vanskelig og se at du har jobbet med tømring, formbygging og støyping i 20 år
    Ta og ring meg en av de nærmeste dagene da så ser vi.

Leave a comment:

• amarok
    replied
    Etter å ha bygd i min egen audi stv vet jeg at dette kommer til å funke! Bassen får god driv frem til føreren i den lange bilen. Jo lenger bak med elementene jo bedre blir det.. Har du tenkt til å lage kassen i brønnen?

Leave a comment:

• Sound Quality
    replied
    WOW, dette blir jo kanonbra lækkert mister
    Dette har du brukt myyyyye tid på, for det er jo hermetisk lukket og trangt over alt i disse bilene og tonnevis med kabler over alt
    Dette blir jo ikke akkurat et lite prosjekt
    De høyttalepanelene var knallfine, og kult at du fikk diskantene inn i orginalhullene. Utrolig at du har fått plass til delefiltrene i dørene, thumbs up
    Kul plassering av mikrofonen til spilleren, og fin plassering av bassremoten og veldig praktisk og ha usb i hanskerommet.
    Kanonbra så langt Ole, gleder med til og se høre dette når du er ferdig

Leave a comment:

• Thunder & Lightning
    replied
    Kult prosjekt med stilige valg av komponenter. Det du har gjort til nå er rett og slett lekkert gjort. Syns du sa et lite prosjekt tidligere her i tråden
    Masse jobb og timer som er lagt ned her allerede ser jeg, men da blir det jo vanvittig bra også da
    Gleder meg til og følge med videre på dette prosjektet, nice

Leave a comment:

• Heen Audio
    replied
    Fin S6 du har kjøpt, elsker de bilene der. Savner V8'en min nå ja, men vanvittig gøy og rå lyd i den turbo femmeren
    Er karosseriet etter din jeg har ja. De gikk fra 1998-2005. Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder av bilen utvendig også etterhvert som jeg husker det
    Skal til og farge opp skinninteriøret i løpet av uken også før det blir sår i det.
    Fin jobb du har gjort med bilstereobyggingen også, likte det

Leave a comment:

• amarok
    replied
    ser jo at jeg blander her. Er det denne modellen som kom etter min er det ikke? http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17054

Leave a comment:

Working...
X