Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haha, ikke gæren ide. Fy faen for et kult dashbord egentlig
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • Originally posted by Crazytaxi View Post
      Bare misunnelig på at du ikke klare og få det til selv du Hehe
      Realist ;D
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • Originally posted by ugn View Post
        Haha, var mer ment som PIX OR IT DIDN'T HAPPEN."

        Har du skype a, så skal jeg la ordene flomme over!


        Hehe, eg berre kødda Har heldigvis ikke skype, er svett nok i øra fra før. :P

        Og ON topic i off topic-tråden: I dag er det ene dørpanelet 90% ferdig, trukket og montert i bilen. Deilig! Bare høyre side igjen nå... og baki... og... og...

        Du har for øvrig et poeng, Torbjørn. Jeg skal prøve å få tatt mer bilder, foreløpig har jeg ca. ingen. Tenkte å ta i sted før jeg trakk døra, men så ble jeg så ivrig etter å se det ferdig før jeg tok kvelden!

        Comment


        • Ta bilder, eller så angrer du i ettertid.. er alltid moro å ha minner! (lett å glemme ting man har gjort som innebærer polyester og andre løsemidler.. eller hva Tor?)
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • har loddet meg en 5meter kabel fra cd spiller til dsp. med fiiiin svart strømpe med gull "sømm" inni. weee.

            Comment


            • Har faktisk fått ferdig den ene døra i dag, og begynt litt baki. Fått festet en Dag Johansen-kasse av litt eldre årgang, bl.a.

              Vært flink og tatt bilder også, Ugn

              Comment


              • Originally posted by Miniboom View Post
                Har faktisk fått ferdig den ene døra i dag, og begynt litt baki. Fått festet en Dag Johansen-kasse av litt eldre årgang, bl.a.

                Vært flink og tatt bilder også, Ugn
                JAMMEN SÅ FINT! .. nei, ser ingen jeg
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment




                • Væsjego'

                  Comment


                  • Nommin!
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Damned, ser bra ut!
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • har skjært litt i døra på førersiden med vinkelsliper idag. dårlig med hull til høytalere i døra på calibra :P
                        Cerwin Vega! Pioneer

                        Comment


                        • Har lagt opp kabler fra batteri til bagasjen, sikringer foran og bak, skrudd fast elementene i kassa og slengt det baki.
                          Fått på plass forsterkeren og kobla alt i hop.. Det kom jo lyd også,gitt
                          B2 A U D I O

                          Comment


                          • monterte frontsettet mitt idag. merker att jeg må få kobla på en forsterker ja :P
                            den stakkars pioneer spillern min fikk litt problemer. så blir vell å montere en dynabel bf1502 i helga
                            Cerwin Vega! Pioneer

                            Comment


                            • Trukket litt skai og montert subwoofere i kassa. Og montert to forsterkere. Og tatt litt mål for å finne ut hvor jeg kan putte litt ekstra midbass i bilen.

                              Alltid er det trangere i virkeligheten enn jeg ser for meg utifra hukommelsen... :P

                              Comment


                              • Originally posted by Miniboom View Post
                                Trukket litt skai og montert subwoofere i kassa. Og montert to forsterkere. Og tatt litt mål for å finne ut hvor jeg kan putte litt ekstra midbass i bilen.

                                Alltid er det trangere i virkeligheten enn jeg ser for meg utifra hukommelsen... :P
                                du skulle sett høgtalerene jeg "lett" skulle ha inn i bakdørene heh

                                Comment

                                Working...
                                X