Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mosebøkene handler vel om de ti bud. De ti bud sto på steintavler. Stein er tungt. Så jeg ville hatt kablene til basshøyttaleren gjennom mosebøkene, for maksimal tyngde i bassen.

    Diskanten er lett. Hele bibelen er jo et ganske svevende åndsverk, så det bør låte luftig stort sett uansett hvor du har dem. Kanskje mellom sidene der det står om at Jesus gikk på vannet, eller da han fløy opp til sin far - Avsnittene som ga opphavet til uttrykket "lettbeint underholdning"!

    Comment


    • Jepp. Matteus' evangelium for eksempel ^
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Med mitt syn på religion, så vil lyden forsvinner i det jeg putter ledningene i en bibel.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • Originally posted by neptyr View Post
          Med mitt syn på religion, så vil lyden forsvinner i det jeg putter ledningene i en bibel.
          +1 (titegn)
          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

          Comment


          • Vil i hvertfall få mye støy.
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Tror ikke vi skal begynne å diskutere "religion" her men...

              Igår fikk jeg orden på signalkablene mine igjen, pluggen satt ikke ordentlig i bak spilleren. Kjørte fra Oslo til Kristiansand uten problemer.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • Lite vits å diskutere religion, ender somregel i krig.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • Oh wait, det var imellom religionene det ja!
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • Hehehe det får bli dine ord, Rolf.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • Originally posted by neptyr View Post
                          Oh wait, det var imellom religionene det ja!
                          Tja.. hender seg jo det blir krig når de ikke liker samme guden på samme måte også da
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                          Comment


                          • Originally posted by Crazytaxi View Post
                            Tja.. hender seg jo det blir krig når de ikke liker samme guden på samme måte også da
                            Og det gjør det noe bedre?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • Tenkte på det du skrev tidligere at det var IMELLOM religionene at det ble krig... må ikke glemme at det blir jo også krig pga samme religionen vettu
                              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                              Comment


                              • Originally posted by Crazytaxi View Post
                                Tenkte på det du skrev tidligere at det var IMELLOM religionene at det ble krig... må ikke glemme at det blir jo også krig pga samme religionen vettu
                                Jojo, men fremdeles ikke noe bedre :P
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X