Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kuttet ut blekk i dørene mine så d blir plass til 8`` bass å 5 x 6,5 coax =)
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

    Comment


    • fått i noe midleretidig ghetto blastere i hattehylla.
      Ble litt bedre selvom lyden kom fra feil plass
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • kjøpt nye subber!
        Per Kristian Parken
        BMW e39 528IAT

        Comment


        • Satte nettopp i gang cnc fresen til å frese ut en sikringsblokk i aluminium, hoho legger ut bilder senere ikveld.
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • I går kveld så satte jeg på plass 8 stk kondiser og loddet de fast til printplaten sin går veldig sakte, men det går hvertfall fortsatt fremover

            Comment


            • monterte ny forsterker på min cerwin vega ai12 idag. må si jeg er ekstremt imponert over kreftene i den i forhold til størrelse å pris. kjører den i 2ohm



              Cerwin Vega! Pioneer

              Comment


              • endelig fått ut fingern å montert forsterker på frontsettet mitt. må si det billige dynabel settet spiller høyt for prisen
                Cerwin Vega! Pioneer

                Comment


                • Har fortsatt på Chrysleren i dag. 3-toms Bambus-Tang-Bander slang jeg i dashbordet i løpet av uka, så i dag har jeg montert midbass i førerdøra og laget deksel til den. Det originale grill-greiene hadde merkelig nok ikke tatt høyde for 12mm slaglengde...

                  Trukket kabel ut i passasjerdøra, montert midbassen der også - skulle prøvemontere tvillingen til førerdør-dekselet, og DAMN, jaggu var det ikke mye bortkastet jobb der... De var jo faen ikke litt like engang, selv om de ser sånn ut på avstand. Førbajnna amerikanere! So much for guessing... :O

                  Fikk monteringsramma for enkel-DIN i posten i dag også, så nå blir det nok spillermontering og (mer...) kabeltrekking i morra den dag!

                  KAN NOEN SVARE PÅ SUBWOOFER-TRÅDEN MIN SNART? Det begynner å nærme seg tida for subwoofermontering.

                  Comment


                  • Hva slags midbass bruker du miniboom?

                    Jeg skal inn med W3 1878 i dashen i løpet av sommeren også.
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                    Comment


                    • monterte denne i bilen idag. så nå gjenstår det bare å fikse i ledningsrotet så skal jeg tørre å poste ett bilde :P

                      Cerwin Vega! Pioneer

                      Comment


                      • Originally posted by tofter View Post
                        Hva slags midbass bruker du miniboom?

                        Jeg skal inn med W3 1878 i dashen i løpet av sommeren også.
                        1878 blir spennende. Siklet en del på dem!

                        Ang midbass er jeg søren ikke sikker. Litt vingle-Pettertendenser her nå. Som vanlig.

                        Har montert W6-1139SI i dørene, og i et svakt øyeblikk hadde jeg tenkt til å la dem spille helt ned, men er ved litt nærmere ettertanke sikker på at alt kommer til å riste i dørene når de beistene tar av, uansett hvor godt dempet det er der. Og vibrasjoner er definitivt på topp-10-listen over irritasjonsmomenter for meg!

                        Lurer på å bytte til noen mer moderate midbasser, sette på høypassfilter, og montere 1139'ene i en lukket kasse ved passasjerbeina for å spille helt ned derfra isteden.

                        Av erfaring er det mye lettere å unngå sjenerende vibrasjoner på den måten. Vil nødig fucke opp lydbildet mer enn nødvendig...

                        Blir nok til at jeg kobler alt ferdig slik det er nå, og tester grundig... Får ta evt. flytte-bytte-jobb derfra.

                        Comment


                        • LEi.no idag, ikke en forbanna dritt gikk etter planen.
                          Hadde feile skruer i 'skuffene' mine (feile navn)
                          Hodet var ABSOLUTT ikke med på tenkeparten så har gjort ekstremt mye feil.

                          Bare og montere midbassene og dørtrekka nå, men ga opp for idag.
                          Sliten lei og en smule forbanna kan du si
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                          Comment


                          • Originally posted by Miniboom View Post
                            1878 blir spennende. Siklet en del på dem!

                            Apropos disse, fant ut at det var på tide å sette saga i dashbordet da det ikke hadde blitt noe fint med disse i poder på dashen. Så da ble det sånn:



                            Den til høyre ble tidligere satt i dreiebenken for å lage monteringsflensen så liten så mulig mtp å få podene så små i diameter så mulig, men podprosjektet utgår. Men det er derfor den ser ut slik som den gjør


                            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                            Comment


                            • Spennende! Skal du prøve å vinkle dem mer mot ruta? Fikk høre av Joakim/Tony via Jørgen (:P) at det kan spille litt dårligere pga refleksjoner som oppstår når elementet er rettet "langs" ruta, istedenfor mot. Virker logisk.

                              Vet ikke om det stemmer, men fikk testet fulltonene mine i går, vinklet rett mot ruta (og ruta mi er veeeldig skrå). Låt fantastisk ved første test, gleder meg til å eksperimentere og justere! Langt bedre enn i PT Cruiseren, hvor mellomtonene også lå flatt på dashen, men en mye rettere rute.

                              Comment


                              • De blir vinklet mer mot ruta ja, har laget bafler og støpt en base på ene siden idag, vinklingen blir noe sånt som dette tipper jeg:
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X