Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Idag har jeg montert ett Stinger SPV44 batteri, også har jeg funnet ut at man aldri skal bruke biltema kobblingsutstyr, da virker ingenting

    Comment


    • Idag har jeg justert gain litt, så jeg slapp å dempe fulltonene så mye på spilleren (-7db og -4db). Også har jeg hørt masse på diverse rock og pop (bl.a. Michael Jackson) imens jeg har vasket bilen grundig både innvendig og utvendig.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • tja har idag laga litt varm spole lukt i bilen.
        Cerwin Vega! Pioneer

        Comment


        • Originally posted by Reimers View Post
          tja har idag laga litt varm spole lukt i bilen.
          Da er vi to :P
          -Sondre

          Comment


          • har ikke gjort noe annet enn å hente pakke på posten med alpine h701 og en rux.

            Comment


            • Originally posted by ugn View Post
              Vi tror ikke på deg.
              Ensom og trist, eller bare generelt litt mutt om dagen, Mr.?

              Syns det kommer en jevn strøm av bitterhet kamuflert som humor fra deg. Vi er her for deg, kompis, bare å prate ut om du er frustrert.

              Anonyme hobbypsykologer online.

              Comment


              • egentlig mere hva jeg BURDE ha gjort.. trukket enda en phono kabel, bygd kasse til amp og delefilter,(ps noen som veit hvor man kan få tak i plexi glass eller lignende som tåler kanskje litt tyngde?) støpt diskant hus, støpt om alle dørene..
                yupp detta burde vært gjort heh

                ja noen i trøndelag som har peiling på støping?! : P

                Comment


                • Originally posted by Calamares View Post
                  Da er vi to :P
                  når man presser litt for langt er det slikt som skjer :P men det gikk heldigvis bra
                  Cerwin Vega! Pioneer

                  Comment


                  • Tja, pusset 2 stykk kasser som har overfylt med sparkel, stpøeplast og mer sparkel tok vel 1 times tid eller to med slipe maskin og VEEELDIG grovt slipepapir. Så nå har en lagt på mer støpeplast og sparkel
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • Originally posted by Miniboom View Post
                      Ensom og trist, eller bare generelt litt mutt om dagen, Mr.?

                      Syns det kommer en jevn strøm av bitterhet kamuflert som humor fra deg. Vi er her for deg, kompis, bare å prate ut om du er frustrert.

                      Anonyme hobbypsykologer online.
                      Haha, var mer ment som PIX OR IT DIDN'T HAPPEN."

                      Har du skype a, så skal jeg la ordene flomme over!
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • Originally posted by Tor Ølberg View Post
                        Tja, pusset 2 stykk kasser som har overfylt med sparkel, stpøeplast og mer sparkel tok vel 1 times tid eller to med slipe maskin og VEEELDIG grovt slipepapir. Så nå har en lagt på mer støpeplast og sparkel
                        Håper du har løpende kommunikasjon med den lokale biltema'en, så de vet hvor lenge de skal forlenge vikariatet til den stakkars vikaren som de måtte leie inn for å etterfylle sparkelhylla etter deg.. :P hehehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • Haha, ikke langt ifra. kjenner en del som jobber der, og nå skal det nevnes, jeg har bare tømt biltemaen for polyester og herder. Sparkel har jeg ikke fått jobbet meg helt tom for enda, men TROR jeg la på siste lag med glassfiber sparkel på den ene kassen igår. Skal se når jeg får pusset de ned i løpet av dagen.
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • Har kikket på bilen, kikket inni bilen, uffa meg over alt som gjenstår, gått ut av bilen på vei inn i heimen, kikket en siste gang tilbake på bilen for å så konkludere med at arbeidslyst og stå-på-vilje var helt fraværende i dag
                            VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                            DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                            Comment


                            • Tor, har en plan/ide på hvordan du kan bygge opp dashen.. i hvertfall hva slags finish det burde få:

                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • Originally posted by ugn View Post
                                Tor, har en plan/ide på hvordan du kan bygge opp dashen.. i hvertfall hva slags finish det burde få:

                                Bare misunnelig på at du ikke klare og få det til selv du Hehe
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                                Comment

                                Working...
                                X