Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Var og hentet 20ark med Damplifier Pro. og en Kenwood KDC-BT40U
    siden den var så billig.


    De havnet sammen de andre produktene som har blitt kjøpt fra lydibilen de siste månedene.
    Ove

    Comment


    • satte in en stroker15 i calibraen idag. merkest att kassa ikke er helt topp å att 740w er litt i minste laget :P men bevares spiller bra lell
      Cerwin Vega! Pioneer

      Comment


      • Fått justert litt på anlegget idag, men fjernkontrollen til P99RS'en svikta litt idag. Får eventuellt prøve å bytte batteri om det fortsetter.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • Originally posted by TakeTheTime View Post
          Fått justert litt på anlegget idag, men fjernkontrollen til P99RS'en svikta litt idag. Får eventuellt prøve å bytte batteri om det fortsetter.
          Sånn er det å kjøpe ting brukt vettu ;D
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • Originally posted by ugn View Post
            Sånn er det å kjøpe ting brukt vettu ;D
            Øh, vet ikke helt hva jeg skal si til det. Men det kjøpet gikk jo ikke helt som planlagt.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • Altså fjernkontrollen svikter pga tomt batteri og så er det et tegn på at brukte kjøp lønner seg ikke?

              Har selv kutta i hjel deler av dashboardet og hanskerommet. Begynner med støpingen til uka tenker jeg.
              Mvh. Damir

              Comment


              • Monterte en oldschool stroker12 og en dynabel bf1502 i bilen til dama regner med å montere 21mm kabler i bilen hennes neste uke. er litt vell små de 10mm kablene som er der nå
                Cerwin Vega! Pioneer

                Comment


                • idag har jeg sveist litt stativ til batteri,forsterker,subkasse baki bagasjerommet.
                  long way to go, men begynner og ligne noe.
                  Som alltid sløv me bilder :P
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • Endelig kan jeg poste noe her og! :P Fått inn spiller, DSP, en av forsterkerne og subkasse i bruksbilen nå. Har ikke noe lyd ATM, men er likevel mektig fornøyd over å ha kommet igang!

                    I morra blir det forsterker nr. 2, og muligens noe kabel-lodding og evt. trekking om det blir tid.

                    Comment


                    • fått inn noe godis fra joakim og dynabel tønsberg..
                      som skal inn i bila neste helg : )

                      Comment


                      • Har begynt sånn smått med bryterpanelet til Carinaen, blir vel rundt 6-7 brytere på den.
                        også se om man gidder å fikse dørpanelene til Avensisen litt senere, må bli høvelig edru før man kjører til verkstedet
                        Ørjan Nicolaisen
                        Volvo V70 -Mosconi - JBL - Alpine

                        Comment


                        • i dag har jeg ribbet bilen fra gulv til tak og klar for vask og demping.. også regnet litt på om eg har råd til ny dsp og 4veis deling..

                          Comment


                          • Jaggu fått gjort litt i dag og! Lagt og koblet opp strøm/remote til DSP og to forsterkere, laget noen überkorte signalkabler, lagt klar et par høyttalerkabler, dempet litt mer i/rundt reservehjulsbrønnen, pluss "lokket" over...

                            og solgt Mini'n! Så nå er det bare å lete etter en artig, liten prosjektbil (EU-godkjent, og uten behov for rustsveising osv denne gangen!).

                            Comment


                            • I dag har jeg dempet en dør, og lagt høyttalerkabler frem til kickpanelet på den siden, sammen med kabelen til IR-mottakeren på DSP'en. Og til slutt lagt en plan for hvordan jeg skal få dørpanelene fine. Om den er gjennomførbar har jeg trua på at det blir bra.

                              Comment


                              • Originally posted by Miniboom View Post
                                I dag har jeg dempet en dør, og lagt høyttalerkabler frem til kickpanelet på den siden, sammen med kabelen til IR-mottakeren på DSP'en. Og til slutt lagt en plan for hvordan jeg skal få dørpanelene fine. Om den er gjennomførbar har jeg trua på at det blir bra.
                                Vi tror ikke på deg.
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X