Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Har da vel ingen planer om å ta ut elementene:P - Veldig vanskelig å stjele blir de også!
en annen grunn til at de ble montert slik er fordi det er en ganske kraftig kant på subbene som ikke er spesielt pen å se på. Ble veldig stilig i virkeligheten, men det kommer selvfølgelig ikke frem på bildene. Er heller ikke ferdig med den da.. skal plaste litt rund omkring, og se om jeg klarer å lage noen logoer etterhvert..
Leave a comment:
-
så fronten av subben tar opp mer plass en magneten?Originally posted by Hifonic View PostDu tar jo faktisk opp mer plass slik det er montert nå
Og ja, er vel en stor ulempe om man ikke kan ta ut elementene uten å skru fra hverandre kassa?
joda sant så sant, men de er tyveri sikret
er noen skruer og litt tettning så er kassen åpnet.
men lett å gjøre om,viss dibbern vill det
Last edited by HLS; 10-08-2009, 21:25.
Leave a comment:
-
Må vel prøve å få tatt noen bilder med bedre kvalitet en dag. Mobilkamera er ikke helt opptimalt gitt.
Og ikke bry dere om rotet. Var ikke hjemme når jeg monterte, og rakk ikke ta ut alt av bilen før jeg dro til Rune.
Leave a comment:
-
hvordan ble lyden? .. :POriginally posted by Dibbern View Posthehe. Ja, må vel det. Må bare komme hjem fra jobb først, og finne overføringskabelen
dro du plata underbilen heleveien hjem?

men skulle ha hatt kassn 1 dag til
spakklet igjen og tettet 100%
men men. vi tar da det siden? :P
men tror du må finne ut hvordan du skal kobble de subbene, må innom bilradiospess å spørr de
og koble om +/- se om det blir annen lydLast edited by HLS; 10-08-2009, 17:51.
Leave a comment:
-
hehe. Ja, må vel det. Må bare komme hjem fra jobb først, og finne overføringskabelen
Leave a comment:

Leave a comment: