Du glemte å fortelle at det er ubehagelig å puste når du drar i gang nå ...
Drit i å skriv på forum. Kom deg hit!
Må legge ungene først bare .... Help! I'm home alone with the kids.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
hehe,mulig det.
Akkurat kjøpt meg en Hertz EP 4 til frontsettet. Tror det blir bra!
Leave a comment:
-
du tror ikke de "show" bilene som er rundt i verden har de fint/bra laget der ting ikke synes?Originally posted by Dibbern View PostJoda, men utrolig bortkasta tid iforhold til at omtrent ingenting av det kommer til å synes! :P
men siden alle maser så fælt om krympestrømper osv. innpå her, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det jeg også, så kanskje folk kommer med noen kommentarer. Ser ihvertfall ut som det er de som har brukt krympestrømper som får flest kommentarer! :P
på noen av bilene så er jo all finish fixet helt ned til hver skru.. så det du har der er verd slitet likevell om ingen kommer til å se det
Leave a comment:
-
Joda, men utrolig bortkasta tid iforhold til at omtrent ingenting av det kommer til å synes! :POriginally posted by mustang<3 View Postnice work
men siden alle maser så fælt om krympestrømper osv. innpå her, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det jeg også, så kanskje folk kommer med noen kommentarer. Ser ihvertfall ut som det er de som har brukt krympestrømper som får flest kommentarer! :P
Leave a comment:
-
Hehe. Bilder kommer! Må jo vise hvor flinke vi har vært med krympestrømpe!
Har satt inn det nye batteriet, laget ny jording, gjort "the big three", koblet om subbene til 2ohm.
Spenningen før oppgradering i motorrom var ca. 12volt ved høy last. Etter at oppgraderingene var gjort lå det på ca. 14volt.
Spenningen på tomgang var 14,26volt. Det samme ved kjøring.Last edited by Dibbern; 16-08-2009, 20:13.
Leave a comment:
-
Var å testa hos BRS på torsdag,og klarte bare 136db. Strømtrekket var så kraftig at ikke den kraftige industriladeren vi koblet på klarte å holde følge,så det var såvidt bilen holdt seg igang. Har også fått bekreftet at det ikke går å ha to vidt forskjellige forsterkere på 4 subber i samme kasse,så jeg fikk oppheve kjøpet av H/K forsterkeren! Er nå på utkikk etter ny monoblokk. Enten så selger jeg RF'en også,og kjøper meg en ny stor en,eller så går jeg for en RF til! Noen som har en RF t1500 liggende,evnt.forhandler som kan gi meg en god pris?
Leave a comment:
-
tvilie uansett på at du ska still ut på treff, e vel mer for mest mulig trøkk?
Leave a comment:
-
Nei, er kanskje ikke det nå..Men jeg er heller ikke ferdig..den skal nok få litt glassfiber rundtom, så det blir cleenlook.
Leave a comment:

Leave a comment: