Begynte i dag med planlegging av et Db prosjekt alla samma bilstøørelse bare at det er en opel corsa..:P Hadde planer om å vrake den , men dette tror jeg er en meget bra bil å bygge til Db drag;D
At din eller min er bra til det? :P
Du må lage prosjekttråd om det da,og være kjappere enn meg på bygginga så jeg kan få noen ideer!
Begynte i dag med planlegging av et Db prosjekt alla samma bilstøørelse bare at det er en opel corsa..:P Hadde planer om å vrake den , men dette tror jeg er en meget bra bil å bygge til Db drag;D
Jeg snakka me Håvard i sta og sa vi hadde et 1500 batteri, MEN vi kunne også skaffe 1700..
Så er det 1700 du skulle ha, så får jeg det sendt til Håvard direkte fra enersys..
Det var 1700jeg skulle ha ja. Men, sikkert deg jeg har snakka med om det, det holder vel med et 1500?. Jeg fikk beskjed av Håvard i dag om at 1700 ikke kom før KANSKJE i neste uke... Men om du får til det så må du gjerne gjøre det ja. Vet du leveringstid? Har planer om å være med på en liten lokal konk. 15.august, så må nesten ha batteri til da, for jeg har ikke begynt å bygge, og er avhengig av batteriet for å få plassert alt som skal inn...
men dibbern, problemet er at vi aldri har fått no beskjed om du skal ha noe batteri.. et spørsmål om vi har/får inn kvalifiserer ikke til at vi bestiller
men skal du HA PC1700 kan jeg ringe enersys i morra og få det sendt (så fremt de ikke har tatt ferie)
Hjelper ikke å gå dit når de ikke får tak i. Det skal sies at det ikke er deres feil da installbay ikke har på lager. Prøvd i flere uker å få et konkret svar på når de vil få inn, men jeg får forskjellige svar hver gang. Senest i går ringte jeg installbay og hørte etter om de hadde noen batterier inne. De hadde ett stk PC1500 på lager, og jeg ba dem om å holde det av så Planethifi kunne bestille det for meg. Når jeg snakket med Håvard(planethifi) i dag, hadde ikke installbay fler igjen!
Andre forhandlere?
Jeg snakka me Håvard i sta og sa vi hadde et 1500 batteri, MEN vi kunne også skaffe 1700..
Så er det 1700 du skulle ha, så får jeg det sendt til Håvard direkte fra enersys..
Hjelper ikke å gå dit når de ikke får tak i. Det skal sies at det ikke er deres feil da installbay ikke har på lager. Prøvd i flere uker å få et konkret svar på når de vil få inn, men jeg får forskjellige svar hver gang. Senest i går ringte jeg installbay og hørte etter om de hadde noen batterier inne. De hadde ett stk PC1500 på lager, og jeg ba dem om å holde det av så Planethifi kunne bestille det for meg. Når jeg snakket med Håvard(planethifi) i dag, hadde ikke installbay fler igjen!
Andre forhandlere?
Erhm, da blir det vel værre. Men du har jo også Northstar batteri da. De er jo også høvelige til en god pris... det gjør meg vondt å annbefale dette men bilradiospesialisten selger de så vidt jeg vet.
Leave a comment: