Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    Originally posted by PikoFlex View Post
    Hjelper ikke å gå dit når de ikke får tak i. Det skal sies at det ikke er deres feil da installbay ikke har på lager. Prøvd i flere uker å få et konkret svar på når de vil få inn, men jeg får forskjellige svar hver gang. Senest i går ringte jeg installbay og hørte etter om de hadde noen batterier inne. De hadde ett stk PC1500 på lager, og jeg ba dem om å holde det av så Planethifi kunne bestille det for meg. Når jeg snakket med Håvard(planethifi) i dag, hadde ikke installbay fler igjen!

Andre forhandlere?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by halseth View Post
    optima gultopp da?
    Vil ikke ha

Vil ha odyssey!

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    hehe. ja,kanskje jeg skal spørre dem..Det går da vel faktisk an å pynte på ei sånn kasse. ha kasse som base, så bruke plast over! -da vil man ikke se at det er ei stor stygg kasse!!!
    www.planethifi.no

Leave a comment:

• halseth
    replied
    optima gultopp da?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Enklere sagt enn gjort å få tak i et Odyssey PC1700 ihvertfall. Det samme gjelder PC1500. Noen som vet råd?

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    hehe. ja,kanskje jeg skal spørre dem..Det går da vel faktisk an å pynte på ei sånn kasse. ha kasse som base, så bruke plast over! -da vil man ikke se at det er ei stor stygg kasse!!!

Leave a comment:

• Rudolf
    replied
    Å pynte en sånn container blir som å sminke en gris, spør du meg. Men om formålet er en lett kasse å bygge, som samtidlig er effektiv, er det jo bare å presse på. BTW tror DHL har noen knakende gode kasseforslag.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by PikoFlex View Post
    Det der er et eksempel.

Endringer på det der er enkelt å lage. Vinkle Elementer på topp plata. Pyntepanel rundt subber. Logoer og detaljer innfelt i topp plate.

Masse å gjøre for å få en slik kasse til å bli PEN.
    Du har forsåvidt helt rett i det. Men problemet er at jeg ikke har noe sted å stå, må stå ute, og det gjør alt mye vanskeligere, må kjøpe meg ca 300meter skjøteledning for å få el-verktøy bort til bilen. Så bare si ifra når noen har en ledig garasje e.l. Derfor må det være ganske enkelt å bygge.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by Rudolf View Post
    Kan ikke si annet enn at å løfte inn en container ser "hoinnfælt" ut i mine øyne. Ja ja, neida så... Dibbern du får bare finne frem trylleveistikka så blir det nok bra skal du se, he he heeeh.
    Det der er et eksempel.

Endringer på det der er enkelt å lage. Vinkle Elementer på topp plata. Pyntepanel rundt subber. Logoer og detaljer innfelt i topp plate.

Masse å gjøre for å få en slik kasse til å bli PEN.

Leave a comment:

• Rudolf
    replied
    Kan ikke si annet enn at å løfte inn en container ser "hoinnfælt" ut i mine øyne. Ja ja, neida så... Dibbern du får bare finne frem trylleveistikka så blir det nok bra skal du se, he he heeeh.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by Rudolf View Post
    Kunne jo kanskje være en løsning å montere 2 element med front rettet bakover, og 1 element på hver side montert i en baffel som vinkles slakt inn mot senter i bagasjen. Slotport plassert i senter under elementene som monteres side ved side.Elementer og porter spiller bakover i bilen.Kasse så langt frem som mulig. Om du vil ha litt mykere former på overganger og kanter, er det jo bare å bikke over med polyester eller støpeplast.
    Nei :P

Slik som dette:
    http://media.photobucket.com/image/s...3/DSC04566.jpg

Enkelt som sagt og funker som fy. Hifonic hadde port opp så vidt jeg husker! Funker det også.
    Men har man lite plass ville jeg gått for dette designet da man trenger ikke lage så lang kasse og man får fortsatt mulighet til å ha masse portareal!

Mvh.
    Piko

Leave a comment:

• Rudolf
    replied
    Kunne jo kanskje være en løsning å montere 2 element med front rettet bakover, og 1 element på hver side montert i en baffel som vinkles slakt inn mot senter i bagasjen. Slotport plassert i senter under elementene som monteres side ved side.Elementer og porter spiller bakover i bilen.Kasse så langt frem som mulig. Om du vil ha litt mykere former på overganger og kanter, er det jo bare å bikke over med polyester eller støpeplast.

Leave a comment:

• HLS
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Bilder av slotport-kasse? Evnt. tegninger av andre bygg?
    hifonic sin kasse er nok det viss jeg ikke tar heil feil
    Last edited by HLS; 20-07-2009, 17:10.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Bilder av slotport-kasse? Evnt. tegninger av andre bygg?

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Sub opp port bak. Slotport-kasse med liggende port. Enkelt å lage og funker fett.
    Enkelt å regne ut hvordan det skal være også.

Leave a comment:

Working...
X