Announcement

Collapse
No announcement yet.

Worklog: Custom Toyota Celica T20!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AnaXyd
    replied
    Testet anlegget litt for en kompis idag, og jeg må si at det trykker mer nå enn med den gamle kassa. Ganske godt egentlig, da det var verdt arbeidet!

Hele bagasjedøra rister når jeg drar på litt.. Artig!

Mangler bare demping bak der nå, så det ikke blir så mye ulyder.. (slik som det er nå)

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    Smart! Har noen slike ruller liggende.. Får prøve den, og håper at den ikke river med seg hele trekket i samme slengen.. :P

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    tror kanskje slik rulle som brukes på klær kan funke, eneste jeg kan komme på om ikke det funker så kan du vel bruke gaffa tape eller noe til å "vokse leggene" på kassa.. kan funke det også.

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    Jeg trenger litt støvsuging av trekkene ja.. Mye sponrester og møkk på dem.. Men det er jo nesten umulig å få rusket av igjen, går nesten ikke med støvsuging.. Tips?

Så kul mor du har da! Skal prøve å ikke kjøre istykker denne!

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    ser da meget bra ut dette ser ut som det trengs litt støvsuging av trekkene? eller bare jeg som ser syner?

ganske fet kone bil dette! :P (min mor hadde en blå en)
    fin førstegangs bil med gode kjøre egenskaper, så ikke kjør av veien i for stor fart

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    Morsomt med fet bil ja.. Hadde veldig lyst på T23 versjonen, men den var dog for dyr for meg.. Blir kanskje den etterhvert! Eller det beste av alt, en ny type Celica!

Slenger ut en update om bittelitt, må skrive litt vøtt..

Leave a comment:

• h-75k
    replied
    Haha, når jeg fikk lappen så kjørte jeg min mors nissan cherry med originalt kassettspiller og 3" bambushøyttalere. Men kassettspilleren hadde i det minste autorevers så det vakke såååå dårlig.

Missunner deg det startanlegget/bilen ja. Stå på, detta blir bra.

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    Skruene er ikke særlig pene nei.. Jeg hadde desverre ikke lange nok M4 skruer, så jeg måtte til med noe tilfeldige greier så lenge.. Eventuelt fikser jeg noen pyntehetter på dem jeg har brukt nå, slik at det ser bedre ut, eller skaffer meg lengre M4 skruer..

Håper jeg blir skikkelig ivrig ja! Det er jo skikkelig moro!

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Skulle ønske jeg hadde så fet bil når jeg fikk lappen. Men denne var jo ikke produsert engang da

Kult prosjekt du sikkert lærer mye og kanskje får blod på tann av

Leave a comment:

• simso
    replied
    dette ser jo bra ut

de skruvene du bruker til å skru fast pynteplata di med så ikke så fine ut

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    BTW: En liten teaser til morgendagens update:

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    Hehe, håper jeg får en chill sensor også.. Må være grusomt å kjøre opp med en sint gammel gubbe som ikke sier et pip..

Uansett, prøver å kjøre så mye som mulig frem til den dagen..

Leave a comment:

• simso
    replied
    oppkjøringa skal nokk gå

for min del synes jeg oppkjøringa var en lek i forhold til teorien.

da jeg hadde oppkjøring satt jeg å prata med sensoren så han holt nesten på å si at jeg skulle svinge til høyre i et kryss

Leave a comment:

• AnaXyd
    replied
    Hehe! Begynner å bli bra dette ja.. Fremdeles mye igjen!

Førerkortet er bestilt den 25 Juni.. Håper jeg klarer å hove den i land!

Leave a comment:

• Henning-
    replied
    hehe, jepp det stemmer! okay skjønner! rått prosjekt du har på gang, når kommer førerkortet?

Leave a comment:

Working...
X