Planen er å få bygd forsterkeren under selve "gulvet" slik at jeg også får litt bagasjeplass om nødig..

Her er det noen bilder av bagasjerommet ribbet for reservehjul og ymse som lå nedi der.

For å lage til maler, tager man litt papp og bruker dette. Genialt!

Slik! Da var malen laget, og man kan bare merke opp og skjære ut! Dette skal være gulvet i reservehjulsbrønnen, som jeg skal ha p.g.a noe å feste forsterker i, samt ha litt ymse med verktøy og andre ting man gjerne vil gjemme bort.

Rot hører med!

Jess, så var det å lage dette gulvet jeg skal ha i brønnen. Jeg skjærte det ut og finpussa på det slik at det passet omtrent rett oppi. Til slutt skrudde jeg på et skumrør som demper og langs kanten mot hjulbrønnen. Dette er mest en replacement til jeg får skaffet meg litt skikkelig dempemateriale.

Skrudde den på..

Og i mangel på skikkelig materiale her for tiden, måtte jeg mekke et custom feste som sitter i feste til reservehjulet. Etterhvert må dette forsterkes, slik at det sitter 100%. Slik som det er nå, er det litt slark.

Prøving med ny kasse i MDF..

Så bruker man den orginale matten som ligger baki som mal til gulv.. Det blir omtrent perfekt!

Slik ble den plata, trenger bare å finjustere litt slik at den passer 100%.

Og da blir det ca slik. Delte opp plata, slik at den ene står fast hele tiden(den som kassa skal stå på) og den andre kan taes opp slik at man kommer lett til forsterkeren og eventuelt verktøy som ligger nedi brønnen. Erstatter reservehjulet med tetningsmiddel på boks, og en liten kompressor til 95kr som kan ligge fast nedi der..
Greit å være forberedt på om man pungterer!Uansett, bilder kommer rullende nå, da jeg er i full sving med både hammer og sag for tiden! Fint vær ute nå!

Leave a comment: