Blandingsforhold vekt: 1:0.9
Blandingsforhold volum: 1:0.75
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
Ny update.
Alle elementene i systeme blir festet slik. De speieste boltene i systeme er m6. Bortsett fra diskanter da.

Så er man igang me å rive av gammel vinyl. Er hull her å der i trekket,men det ble selfølgelig tetta.

Kartlomme blir ertstattet med en clean ombygging av døra , mest for å forenkle trekkinga (trekking er jeg ikke så god på akkurat)

Kommer mere utti uka.Neste steg blir å prøve å legge på støpeplast,noe jeg både gleder meg til å gruer meg til,vet nemlig ikke 100% hvordan denne guffa skal blandes. Så hvis noen vil utdype hvor mye av de 2 flaskene jeg skal bruke på f.eks 50gram fyllstoff hadde det vært kjempefint om de hadde skrevet det her
Leave a comment:
-
Har snakka me IB , det var nok futt i den eg har betilt. Lever 2x190W RMS i 4 ohm
Leave a comment:
-
bare lurte:P skal ha ca samme settet selv drevet av en kicker 650.4
Leave a comment:
-
Da ble ny forsterker bestilt
Den gamle er jeg godt fornøyd med,kraftigere var den og,MEN den nye er mye penere å mer stilfull. Bilder kommer (etter jeg har vært utplassert i 3 uker..)
Leave a comment:
-
Siste finpuss.

Da var ringene til 8" ferdige.

Halve dagen gikk bort på å leite verktøy , å har noen har knust displayet på "CNC" skæreren, så det ble litt ekstra jobb
for å få til disse,så fresingen får jeg ikke starta på før imårra. Men er et steg nermere vertfall
Leave a comment:
-
Da skal det bli liv i tråden min igjen. De første forsøkene her har blitt skrinlagt. Men,var jo kjekt å lære litt. Idag har jeg begynnt å lage stål ringer i 4mmstål til Hertz HV200. De blir da festet med 4mm umbrako (var planen). Skal prøve å få ferdig alle stål ringene i morgen og forhåpentligvis få fresa ut minnst en baffel. Lover bilde update i morgen
Eneste som blir brukt av det tidligere i tråden er da A-stolpene (selvom jeg angrer på at jeg ikke modda speilhusa mine..
Leave a comment:
-
da har d blitt ny spiller,ble en soundstream dvd me motorisert skjerm.har ikke peiling på den i hele tatt,men fikk en go handel så måtte slå til
Leave a comment:
-
Det som er synd nå er at kontoen er tom å materialer koster =/ Kunne tenkt meg litt støpeplast jeg nå, det har jeg ikke prøvd ennda
Leave a comment:
-
har ikke kommet no lenger, har bare helgene til disposisjon , å har vært i brylupp å litt forsjelli. Men skal ta en skikkelig sving til helga
Leave a comment:

Leave a comment: