Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe88
    replied
    da ble det en liten update igjen. Får begynne å sparkle på dørtrekk nr 2 på onsdag

Go helg

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Takker for det du Rakk ikke å ta noen bilder idag,men har fått på plass baflene å er klar til å trekke irma på neste dør nå,men ble jaga ut siden skolen var slutt :P heheh

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    her går jo det framover- likte dørsidene dine

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    heheh , takker for troverdigheten Alex , men gjenstår å se Skal nå åværtfall ikke slurve med noe

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Blir bra detta! Gleder meg til å høre og se det ferdige resultatet jeg

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    ble ikke noe trekking denne helga. Kjente litt på vektforsjell på dørtrekkene,og skjønner at her må det lages noen massive fester (vertfall massive i forhold til det orginale driten) Men det er jo bare greit å ta seg god tid mener jeg, får jo trekket 100% perfekt da , forhåpentligvis. Så nå får jeg også begynnt med det andre trekket.

Hadde uansett tenkt å vente med å teste komponentene til at satt ferdig montert i bilen. Blir best sånn Kommer vell en liten update i morgen tenker jeg. Skal begynne å tenke litt på hvordan forsterkerne skal festes over helga.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Okei , da får jeg høre på deg

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Har blitt fortalt, at det ikke limer like bra, så med mye negative/poitive profiler bør du bruke f'eks casco

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Jeg har brukt casco jeg også , å funka bra det. Men er liksom mer lettvint med spraylim,å tenkte 3M ville funke veldig bra,har ikke trua på det altså?

Leave a comment:

• Jan Arild
    replied
    Jeg ville ikke brukt spraylim, ta heller å kjøp deg litt kontaktlim på boks og smør på med pensel, jeg har prøvd det røde installbay har og Casco sitt, men foretrekker det fra Casco.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Ja , da er det vel tid for en bitteliten update Håper å få døra klar til trekking i morgen,å mener det skal gå bra. Så tenkte jeg å ta med meg døra hjem å gjøre et tappert forsøk på å trekke den Noen som har prøvd spraylimet til 3M? Og er det lurt å trekke litt og litt av døra hvis noen skjønner hva jeg mener?

Her er iallefall bildene.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Er ikke på øra jeg vettu,men kommer til øra i rett tid imårra da. Ringer deg jeg =)

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Blir bra det der jobbe!

Ble desverre ikke byhelg! Skal ha meg meg trøndernes finest i helga på øra!
    Skulle fått en liten prøvelytt i passaten, hakke hørt den enda du :P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Takker

Leave a comment:

• dezuna
    replied
    nice prosjekt

Leave a comment:

Working...
X