Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe88
    replied
    ja da har jeg fått inn nye bilder. Fått grunna den ene delen av den døra jeg har kommet lengst på,men er fortsatt mye igjen. Skal lakkere det "panelet" som 8" skal stå i,så skal jeg prøve å trekke resten.

Tror ikke denne er så dum

Delefiltere skal stå bak dørtrekket,plana er å ha plexi eller herdaglas eller noe slik at folk ser utstyret jeg har i bilen,litt harry men jeg er egentli veldig harry så det går bra :P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Ja skal prøve,men... vet ikke helt hvordan,må sikkert kjøpe en kortleser eller en bluetooth sak kansje.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Fiks FFS:P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Jaja,tok mange nye bilder i helga,men får ikke lasta dem åver på pc'n :@

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    har mellomtoner ja.

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    Høres ut som en god plan det ja. Har du mellomtone også? virker som det kan bli ganske stor frekvensområde for 8" om du ikke har det?

PS: håper du ikke skal tettet drenerings hullene i døre da, de må nesten få bli :P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Takk for det ole Skal lage hull i trekket å bruke døra som kasse ja,skal "skomme" en tunell inn til døra slik at jeg får absolutt alt trykket inn i døra å får alt tett.

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    Ser bra ut dette da jobbe! skal du lage hull i dørtrekket for å bruke dørene som kasser eller har du en annen løsning på akkurat det?

Stolpene ble absolutt pene, motiverer meg til å bygge vidre her også

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    får satse på det vil duge. Var å støypa litt igår,men ser ut som det har sjedd noe rart med polyesteren min,som om den har skilt seg eller noe =/

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Blir bra det her jobbe! Gleder meg til å høre!
    Synn at du ikke fikk en smakebit av hvordan det låter i passaten, kommer til å bli bra dette!

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    det er litt lort her å der,så det ser egentli helt jævlig ut,men jeg er fornøyd så langt

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Nye a-stolper med HT25

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Lakkert motor rom,vet det mangler en flekk :P

Nye dørsider,3 løsningen dette,så har blitt mye bortkastet material :P

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    om du vil bytte subber i volvoen din har jeg de i signaturen min liggende for avsending, evt gi meg en pm på hvilke subber du ville ha så får du et tilbud

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    VOLVO 240 Kassen er "ferdig". Mangler topp plata,men skal ha 2stk 4" å ett 5" rør å jeg har lånt bort alle :P

Har du rør til over kansje ??

Leave a comment:

Working...
X