Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by mrZipp0 View Post
    vet hva du mener, min lager heller ikke noe bass nå, og det er dyre elementer gleder meg til å få gjort litt med dørene mine, er så lett i volvo iforhold til audi :P

synd du ikke får til å komme da, kjører halv 8 i morgen tidlig jeg, blir morsomt tenker jeg
    Nå skulle jeg egentlig sitte på med en kamerat,men han hadde sjåfør på bilen sin natt til 17.mai å da de kjørte hjem kom en fyllekjører mot dem på ett rett strekk å kasta seg over i deres kjørefelt rett før de møttes. Så alle 4 ble innlagt,fyllekjøreren driter jeg i hva som skjer med,men sjåføren til kameraten min omkom morgenen etter =/ en knekte begge beina å må kansje amputere mens eieren av bilen endte med knust/knekt kjeve + et x antal knekte bein. ser ut til at de 2 kommer se "greit" ut av det,men ble ikke noe hummør for biltreff nå nei.

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    Originally posted by Jobbe88 View Post
    joda det skal bli bra,skal lage kasse i dørene,det tror jeg egentli er veldig lurt.De forrige elementene sto jo å slo i vildens sky,men der var liksom ikke noe bass,i det hele tatt =P

Har montert truetrac og nå,ny clutch som holder 530Nm å dumt jeg ikke kommer meg på lånke,gåen pakning i slavesylinderen til clutchen :'(
    vet hva du mener, min lager heller ikke noe bass nå, og det er dyre elementer gleder meg til å få gjort litt med dørene mine, er så lett i volvo iforhold til audi :P

synd du ikke får til å komme da, kjører halv 8 i morgen tidlig jeg, blir morsomt tenker jeg

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    joda det skal bli bra,skal lage kasse i dørene,det tror jeg egentli er veldig lurt.De forrige elementene sto jo å slo i vildens sky,men der var liksom ikke noe bass,i det hele tatt =P

Har montert truetrac og nå,ny clutch som holder 530Nm å dumt jeg ikke kommer meg på lånke,gåen pakning i slavesylinderen til clutchen :'(

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    ser ut som det skjer ting her også jobbe, får håpe du finner en løsning som gir deg god lyd i bilen

Så får vi se hva jeg finner på i 940'n min med tiden

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    det kommer flere sjangser. får du/skal du ha mye for den?
    å hva tenkte du å kjøpe nå?
    Last edited by Jobbe88; 09-05-2008, 15:07.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    heheh,joda.får håpe det blir ok =) Vi må ta en runde med polyesterbøtta i biln din å snart synes jeg
    hehe selges den nå antageligvis:P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    heheh,joda.får håpe det blir ok =) Vi må ta en runde med polyesterbøtta i biln din å snart synes jeg

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Ser bra ut det her jobbe!

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    ah,ok Alle tips mottas med takk. Må bare nevne at jeg ikke er noen ekspert på lyd,så det er bare å tipse i veg.

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Du MÅ ikke vinkle dem så mye opp, de kan ligge litt flatere uten at det går så veldig ut over lydbilde / lyd (og utsyn)

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Frest nye monterings ringer.

Plasseringer :

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Kan vel ramse opp det som er gjort med bilen.Sikkert ikke så intresangt men :P

Bytta motor til B230FK
    Bytta girkasse til M90
    Bytta til justerbar wg aktuator
    Chip
    Justert trykk til sånn passe mye =)
    Fornya motor rom med blanke 2.5" rustfrie trykkrør
    montert større intercooler
    bytta til en litt råere topp
    kvassere kam
    div smådetaljer som lakk her å der i motor rom

har en truetrac sperre liggende å ny clutch på veg.

Edit : Da er truetrac monter,den virka å jeg skal i avhør ang. akkurat dette en av de første ukene :S

Bilen skal ganske snart inn til lakkering.
    Last edited by Jobbe88; 12-06-2008, 22:09.

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Kommer i løpet av en 3ukers tid.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    nja,var litt i dyreste laget,har en plan på lur.

Blir mest sannsynlig Hertz HV 200 8" på midbass å Hertz HV 130 eventuelt EV 130 som mellomtone 5.25". Da skal det ikke være noe problem å få plass heller.Mulig madamen får arve 6.5" da

Har morel fått inn nye dempematter? Skulle kjøpe demping engang for lenge siden,men det ble aldri noe av. Vært kjekt å få dempa bilen vertfall før jeg får inn subkassen,for den blir ganske så stor tror jeg.

Btw,dette skal ikke bli noe værsting anlegg,men forhåpentligvis brukbart. Derfor jeg er så grådig på komponentene,og at jeg bruker de større summene på motor,understell,lakk,drivverk osv.

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Det der så ikke billig ut =/ Vet du prisen?
    Morel CDM88 2 598,-

www.morel.no

Leave a comment:

Working...
X