Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe88
    replied
    Ser mange har ramsa opp specs på bilene,kansje jeg å skal gjøre det? får ta det i mårra. Nå skal jeg såve på fantasien min å komme på flere snodige ide'er

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by neptyr View Post
    Om du vil ha lydbildet opp, så kan du jo se på en slik:

http://www.morelhifi.com/products/mo...ers_cdm88.html

Så deler du ved 450, og lar midbassene ta derifra og nedover.
    Da får du mye av lydbildet opp
    Det der så ikke billig ut =/ Vet du prisen?

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by Hammernes View Post
    ja ironi funker dårlig på forum men som neptyr sier vil det kansje være lurt å kike på om det er plass til 8". en annen løsning blir jo prøvd her http://www.bilstereoforumet.no/showt...t=2228&page=12
    Den så absolutt ikke dum ut! men har sjekka litt ang. en slik løsning i min bil,å dær blir det hakket værre tror jeg. Men skal se litt mer på den løsningen!

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Om du vil ha lydbildet opp, så kan du jo se på en slik:

http://www.morelhifi.com/products/mo...ers_cdm88.html

Så deler du ved 450, og lar midbassene ta derifra og nedover.
    Da får du mye av lydbildet opp

Leave a comment:

• Hammernes
    replied
    ja ironi funker dårlig på forum men som neptyr sier vil det kansje være lurt å kike på om det er plass til 8". en annen løsning blir jo prøvd her http://www.bilstereoforumet.no/showt...t=2228&page=12

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    ja,har sett det han har. kan jo også fjerne en god del av dash'n også. varme apparat kanalene bør egentli være intakte så det ikke dugger så jævli på siderutene,men det kan jo og årdnes. tror dette er gjennomførbart jeg,men jeg er ingen ekspert å har heller ikke sett noen gjøre det,å det kan det jo være forskjellige grunner til. Målet er vel ikke mest mulig trøkk,men vil ha mer lyd å føler at lyden forsvinner da den treffer meg rett i foten :P så hvis jeg får et av elementene på hver side forran meg/lenger opp så tror jeg lydbilde ville bli betraktelig mye bedre.

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Om det er trykk du skal ha, så hva med å prøve å få inn ett 8" element, de er ikke så mye større, men gir desto mer midbass

Hertz har ett rimelig spennende element der, som jeg vet hifonic bruker.
    husker ikke navnet på det.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Hvis noen vil komme med bedre forslag tar jeg gjerne mot,men har bare plass til 1 6,5" i hver dør.

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Jeg håper da ikke folk tar seg nær, men det så ufattelig lite .. biltilsynvennlig ut

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by Jobbe88 View Post
    på bildet så holder jeg den forran dash'n,så det ser ikke sånn ut inne i bilen,men er ikke noe vits å vise hva man vil prøve når det blir sånn :P så da legger jeg tråden død å leker meg alene Pikoflex,hvorfor skal de være grei mot meg? Du tror vel ikke jeg tar meg ner av sånt? :O hehe
    Vet no aldri

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    på bildet så holder jeg den forran dash'n,så det ser ikke sånn ut inne i bilen,men er ikke noe vits å vise hva man vil prøve når det blir sånn :P så da legger jeg tråden død å leker meg alene Pikoflex,hvorfor skal de være grei mot meg? Du tror vel ikke jeg tar meg ner av sånt? :O hehe

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Sett ett kross i midten, så kan du bruke det som sikte jo !

"Sjekk gamla, jeg har hu i sikte!" *ut med døra*

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Hvorfor ikke putte inn 2x 12" i a-stolpen når du første er igang?
    Vær litt grei da neptyr!
    En kompiss av meg det der, hehe..

Leave a comment:

• Hammernes
    replied
    ja blir det problemer med plass til magneten så er det jo bare å ta hull i front ruta

Leave a comment:

• neptyr
    replied

Leave a comment:

Working...
X