Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nordviks
    replied
    Originally posted by Jobbe88 View Post
    Man får prøve å modde interiøret i bilen å lage plass hehe. Du har jo gjort det greit ang. plass i din bil så det finnes jo mange løsninger.Ikke så mange som har 4x15" å likevell mye bagasjeromsplass :P
    Det er mye som går hvis grubler litt ekstra. Gleder meg til å støpe nytt daschbord, da jeg kommer så langt! Er det vanskelig å jobbe med glassfiber?

Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe 4 stk nøyaktig samme 8" som de du har! Men kunne ikke få meg til å bryte med bestemmelsen om at alle komponentene skal være så billig som mulig. Derfor ble det 6x9 Infiniti Kappa, som jeg fikk for 1/4 del av norsk pris! Håper de gjør en grei jobb med midbassen!

Knut

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by nordviks View Post
    Dette ser ut til å bli ett spennede prosjekt jobbe88! Jeg har også tenkt på det med å få meste parten av lydbilde fra dashbordet! Jeg tenker å prøve med 4" (Har ikke så god plass på dashbordet som deg)som går fra 20Khz til 250hz. Under disse frekvensene er det svært vanskelig å registrere hvor lyden kommer fra.

Man får prøve å modde interiøret i bilen å lage plass hehe. Du har jo gjort det greit ang. plass i din bil så det finnes jo mange løsninger.Ikke så mange som har 4x15" å likevell mye bagasjeromsplass :P

Leave a comment:

• nordviks
    replied
    Dette ser ut til å bli ett spennede prosjekt jobbe88! Jeg har også tenkt på det med å få meste parten av lydbilde fra dashbordet! Jeg tenker å prøve med 4" (Har ikke så god plass på dashbordet som deg)som går fra 20Khz til 250hz. Under disse frekvensene er det svært vanskelig å registrere hvor lyden kommer fra.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by Roy_A View Post
    Ska start med ett prosjekt når æ kjæm heim frå militære æ å Ha sette å planlagt i ett år så det bli my rart
    tviler ikke på at det blir gromt Blir spennende å se. Alt hjemmelagd kansje?

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by h-75k View Post
    Jeg bruker aceton eller tynner, men ikke til å mykne busten igjen.
    Kjøper heller en masse av de billigste penslene som er å oppdrive. Når penselen blir stiv så tar jeg heller frem en ny.
    Kast og bruk. Er så slitsomt å drive å rense penselen hele tiden.

Butikker som nille, ting og tang, og biltema har sett med 4-5 pensler for 19,90 eller billigere.
    Mente ikke til å mykne kosten,kom litt feil ut,hehe. Brukte tynner tidligere,etter jeg var ferdig å pensle på polyester så stivnet kosten helt uansett. Men får prøve aceton =)

Kult prosjekt du har h-75k =)

Leave a comment:

• h-75k
    replied
    Jeg bruker aceton eller tynner, men ikke til å mykne busten igjen.
    Kjøper heller en masse av de billigste penslene som er å oppdrive. Når penselen blir stiv så tar jeg heller frem en ny.
    Kast og bruk. Er så slitsomt å drive å rense penselen hele tiden.

Butikker som nille, ting og tang, og biltema har sett med 4-5 pensler for 19,90 eller billigere.
    Last edited by h-75k; 16-06-2008, 08:21.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by Roy_A View Post
    Ska start med ett prosjekt når æ kjæm heim frå militære æ å Ha sette å planlagt i ett år så det bli my rart
    Les reglene: Bokmål!

Leave a comment:

• Roy_A
    replied

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    takker å bukker

Leave a comment:

• Roy_A
    replied
    Originally posted by Jobbe88 View Post
    Noen som har tips til løsemiddel for polyester? Jeg har trøbbel med at kosten min er stiv :P
    Du kan bruk Aceton

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Noen som har tips til løsemiddel for polyester? Jeg har trøbbel med at kosten min er stiv :P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Som dere sikker kommer til å bemerke er det en stygg skjøt på fleec'en der,men den spakler jeg vekk. Har ikke helt fått dreisen på dette med trekking å sånn. Aldri prøvd det egentli så :P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    bilde update

Go'saker ankommet.

Synes delefilteret var litt kult :P

forsenking

Plassering av mid bass å filter. Denne plata monteres på døra når den er ferdig.

Trekt opp med fleece

Første lag polyester

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    da har ting begynt å roe seg litt. har vært ute å testa ny diffen nå,det var rimelig artig Høytaler pakken min er kommet også,men venter til 5.juni da jeg får lønn med å hente den sia jeg har litt tynt med høvdinger nå. Kan ta bilder av elementene,mulig noen her har prøvd de før,er ikke noe villing elementer,men er da vertfall i Hi-energy serien.

Leave a comment:

• mrZipp0
    replied
    Leste om hendelsen, veldig kjedelig. Kondolerer til de som evt. måtte kjenne sjåføren.

Leave a comment:

Working...
X