Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 460
Collapse
X
-
Ser ut til at det kan bli vanskeli å bruke vindusheisen.. Er det bare synsbedrag eller?
-
da var einar godt i gang med å plaste dørene mine.Originally posted by fleischern91 View Posttok på meg en liten jobb. litt støpen av 3-veis i dørpanel.
Støpeplast og fyllstoff, ble litt uvent og bruke når jeg som regel brukte polyester / fyllstoff men men bla da greit nokk ..hmm

får prøve og sparkle litt i mårra, pynte på litt :
Leave a comment:
-
hva er det som regnes som lengden på en port? er det selve røret, eller er det hele porten?Originally posted by Dag Johansen View Post3kammer båndpass.
1stk ES300 i hver sitt lukkede kammer på 27 liter som spiller inn i et felles kammer på 61 liter.
Rør fra felleskammeret og inn i kupeen: 15cm aeroport 16cm lang.
Alternativt 2stk 10cm porter på 15cm.
Mvh
Dag Johansen
Leave a comment:
-
ser jeg glemte å legge ut bilder.
men nå er dørene hos einar for støping.
og far min skal kappe opp plater til ny kasse.
Leave a comment:
-
nå har jeg funnet fram stikksaga, og begynt på dørene.
har fått på plass ringen til ene 4" og begynt på 6,5" ringen på samme dør. kommer noen bilder da jeg kommer tilbake til nydal
Leave a comment:
-
du vipper ut et deksel på sveiva og deler dør håndtaket
og si drar du ut gitre til høytaleren
sitter også en skruve under det lille firkanten som sitter helt aleine nede på døra der
Leave a comment:
-
da har jeg fått meg nytt frontsett
ble fjord års versjonen av dette her:
http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1125
Leave a comment:
-
hei.
lenge siden det sjedde noe her nå.
i dag har jeg kjøpt meg bassremote og koblet opp denne, og det fungerte veldig bra.
og så blir det nytt frontsett om ikke langetiden, http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1125
Leave a comment:
-
Hvis du tenker på hele veggen må du jo gå for plexi, men glass er å foretrekke av flere grunner.Originally posted by simso View Posttakker, hvordan tror du det er å plassere en pleksiglass plate på den siden bakover? hvilken tykkelse i så fall
Glass er plexi overlegent både lydmessig og holdbarhetsmessig.(ripebestandighet)
Hvorfor ikke bare lage et "vindu" i midterste kammer, 8mm vanlig glass fungere bra.
Mvh
Dag Johansen
Leave a comment:
-
takker, hvordan tror du det er å plassere en pleksiglass plate på den siden bakover? hvilken tykkelse i så fall
Leave a comment:
-
42,5cm nederst og 37,5cm øverst, innvendige mål.Originally posted by simso View Posthar prøvd å regne litt her jeg
skal kassa være 95cm bred så går det bort 8cm til fire plater
da har jeg funnet ut at de rommene på 27 liter skal være 20,42608696cm brede og mittkammeret skal være 46,14782609cm
noen som kan finne ut lengden jeg trenger inne i kassa fra seteryggen? nedere plata blir 5cm lengere for at kassa skal passe bedre
Magneten inn i sidekammerene på 27 liter.
Mvh
Dag Johansen
Leave a comment:
-
har prøvd å regne litt her jeg
skal kassa være 95cm bred så går det bort 8cm til fire plater
da har jeg funnet ut at de rommene på 27 liter skal være 20,42608696cm brede og mittkammeret skal være 46,14782609cm
noen som kan finne ut lengden jeg trenger inne i kassa fra seteryggen? nedere plata blir 5cm lengere for at kassa skal passe bedre
Leave a comment:
-
noen som kan finne noen mål for meg?Originally posted by Dag Johansen View Post3kammer båndpass.
1stk ES300 i hver sitt lukkede kammer på 27 liter som spiller inn i et felles kammer på 61 liter.
Rør fra felleskammeret og inn i kupeen: 15cm aeroport 16cm lang.
Alternativt 2stk 10cm porter på 15cm.
Mvh
Dag Johansen
kassa skal være 37cm høy og 95cm bred, og da lurer jeg på hvor store rommene kan være for å få rigtig volum og ha en rett bakplate
hadde vært fint om plata om er der porten er skal være skrå, 5 cm divferanse fra toppen og ned
20mm sponplater vill bli brukt
er det noe dere lurer på så bare spørr
Leave a comment:
Leave a comment: