Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo 460

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• simso
    replied
    Originally posted by veegard View Post
    Om du er int. i noen deler til bilen din så tror jeg at jeg sender bilen min til de evige jaktmarker snart.. Mye nytt på den!
    blir vell noe sånn jeg kommer til å gjøre til sommeren eller høsten tror jeg

Leave a comment:

• veegard
    replied
    Om du er int. i noen deler til bilen din så tror jeg at jeg sender bilen min til de evige jaktmarker snart.. Mye nytt på den!

Leave a comment:

• simso
    replied
    driver i dag å bygger i bagasjen, forsterkeren havner på golvetm, laga en kjapp tegning i paint
    Attached Files

Leave a comment:

• simso
    replied
    Originally posted by golf22 View Post
    det er bra blir spennende å se
    jepp, men tror jeg får finne senga nå, er jo jobb jeg må på også når jeg våkner

Leave a comment:

• golf22
    replied
    det er bra blir spennende å se

Leave a comment:

• simso
    replied
    hehe..ja men da er det jo greit da.å det ble seende bra ut?
    det ble sende bra ut også, håper jeg bare får tatt noen bra bilder i morgen.

Leave a comment:

• golf22
    replied
    hehe..ja men da er det jo greit da.å det ble seende bra ut?

Leave a comment:

• simso
    replied
    ja da kan det blitt litt verre hehe.med mindre du er glad i skikkelig pirkete jobb:P
    pirke jobb er noe av det værste jeg vet, nå er jo spilleren flytta og jeg er fornøyd

Leave a comment:

• golf22
    replied
    ja da kan det blitt litt verre hehe.med mindre du er glad i skikkelig pirkete jobb:P

Leave a comment:

• simso
    replied
    horfor ikke prøve med litt lys sotfilm på diplayet på spillern?hvis man kan få det fint.da hadde det ikke blitt så skarpt lys
    det er ikke displayet som er værst, det er knappene og de blir det vanskelig å sote, og displayet kan slås av men ikke knappene

ble ingen bilder i kveld, jeg prøvde å ta noen men ble dårlige på grund av at det var mørkt

Leave a comment:

• golf22
    replied
    horfor ikke prøve med litt lys sotfilm på diplayet på spillern?hvis man kan få det fint.da hadde det ikke blitt så skarpt lys

Leave a comment:

• simso
    replied
    har fått kobla opp kabelene som går rundt bak midtkonsollen, må få ordna litt jording og sånt så blir det bra

Leave a comment:

• simso
    replied
    Originally posted by veegard View Post
    Legg gjerne ut noen flere bilder av bilen din, har en gammal 460 selv, morro å se hva andre har fått til med den!
    skal legge ut bilder i kveld, da kommer det også bilder av endringene jeg har gjordt i helga

Leave a comment:

• veegard
    replied
    Legg gjerne ut noen flere bilder av bilen din, har en gammal 460 selv, morro å se hva andre har fått til med den!

Leave a comment:

• simso
    replied
    Originally posted by duality View Post
    åssen blir det og mate cder til den? et tips, sjekk om en cd får plass mellom plassen du vill ha den og girspaken
    tror det går bra, er bra med plass forran

Leave a comment:

Working...
X