Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 460
Collapse
X
-
da var bagasjerommet frtit for rust som jeg kan se, og så har jeg en del pussing forran meg da far min sveiste andre siden i dag
-
da var kassa ferdig montert

har fått fjerne rusta i reservehjul brønnen og ferdig lakert skal ha et lag til
skal muligens sveise andre siden av bilen i morgen kveld, gleder meg til jeg er ferdig med rust for en stund.
Leave a comment:
-
dekslet over forsterkeren som du ser da du tar ned baksetet

den ene siden av kassa er ferdig trekt

forandringer her også.
de hullene jeg hadde laget først var for store, så da fikk jeg tak i en fres og freste ut nye ringer som jeg da har sparkla litt rundt.

baggasjerommet er tomt nå, men som dere kansje kan se er det litt rust der, men dette skal bort en av de første dagene

Leave a comment:
-
bilder kommer så fort jeg har fått nokk stabilt nett til å få lastet de opp
Leave a comment:
-
i dag har jeg trekt panelet som sitter over forsterkeren med mørkegrå høytalerteppe fra biltema. skal trekke flere ting fremover
Leave a comment:
-
sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle mer, pusse enda mer
Endelig ferdig på en side, bare andre siden igjenn nå ++++

Blir bra med pussestøv her

Blir bra med pussestøv her

Nå har jeg bare igjenn denne siden å sveise, sparkle og pusse igjenn
Leave a comment:
-
har ikke fått vært inne på noen dager, har vært på hytta en tur.
bilen har nå blitt EU-godkjent.
vet ikke om det blir gjordt noe på bilen fremover men, jeg har fått sveist rusta i ene hjulbua bak.
Leave a comment:
-
Kjøp deg et grovere stag en orginalt når du er i gang( hvis det finnes til disse da) Må sikkert ikke ut med mye ekstra å det hjelper på kjøre egenskaper!Originally posted by simso View Posti går var bilen på eu-kontroll. det han kunne på peke var at jeg må bytte et stabliserings stagg, sota baklykter, og det var en liten ting til som jeg ikke kommer på i farten.
Leave a comment:
-
i går var bilen på eu-kontroll. det han kunne på peke var at jeg må bytte et stabliserings stagg, sota baklykter, og det var en liten ting til som jeg ikke kommer på i farten.
Leave a comment:
-
i dag fant jeg vann i bagasjen på bilen, men tror jeg har funnet ut hvor det har kommet inn
jeg tror det ikke var helt tet rundt lyktene bak, da dreneringskanalen rundt bagasjelokket slutter rett over lyktene.
og måtte bytte et motorfeste på grund av at det hadde røket.
og måtte sveise noe rust under bilen.
bilen skal på eu-kontroll på onsdag
Leave a comment:
-
Som regel så spiller Porta kasse en del høyere enn Lukka. Men slik jeg har erfart det så får man vesentlig penere lyd med lukka kasser, og de er lettere til å få til bra enn lukka kasser. Skal du ha noe som buldrer fælt eller ha noe som spiller pent!
Leave a comment:
Leave a comment: