hei
lenge siden det ble skrevet noe her nå ser jeg, jeg begynte å jobbe den 5.august og siden har det ikke sjedd noe på bilen.
jeg har fått to høytaleere fra en jeg kjenner som jeg skal montere i bakdørene, noen som har noen tips angående dette?
det jeg tenkte var å lage en slags kasse jeg skrur utenpå døra, da jeg ikke tror det er noe plass til høytaleren inne i døra.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 460
Collapse
X
-

dere ser vell selv ellers er det bare å spørre
listene på dørene forsvinner de skal jeg ikke ha på igjenn
og ikke merkene bak
Leave a comment:
-
i dag har jeg bytta bakfanger da jeg hadde et stort hull i den, kjøpte en på høggern for 400, var samme farge som bilen også
Leave a comment:
-
det er åpning i bunnen, men vurderer å sette inn en vifte i tilegg til den åpningen som er der nå
Leave a comment:
-
hvordan får forsterkarin din puste ? blir det ikke litt varmt ?
Leave a comment:
-
det er akkurat det ejg tenker på ja. nei fjern skiten å se under. tror du kan tjene litt på det
Leave a comment:
-
det er noe antirust middel som jeg har tatt på tidligere en gang det, da du tenker på det brune som her rent fra det pungtet der
Leave a comment:
-
der ja. det der hadde jeg garantert fjernet for å se.... ser ut om det har rent noe fra under den matten også, mulig jeg ser feil. ser da i allefall slik ut
Leave a comment:
-
da er jeg ikke helt sikker på hvor mu mener, men skader sikkert ikke å sjekke for det regner jeg med..
Leave a comment:
-
tenker på det på golvet jeg tror det ikke er noe fare med det på hjulbua der
Leave a comment:
-
om du mener det som sitter løistret på hjulbuen inncendig der... det hadde jeg nok tatt av for å sett, spessielt sett etter hvorfor volvo har klistret den tingen dit..
Leave a comment:
-
lurer på om det kan være noe under de greiene du ser oppe på bildet er, som et teipa på eller noe. men bilen er rustfri under
Leave a comment:

Leave a comment: