Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo 460

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• simso
    replied
    hei

lenge siden det ble skrevet noe her nå ser jeg, jeg begynte å jobbe den 5.august og siden har det ikke sjedd noe på bilen.

jeg har fått to høytaleere fra en jeg kjenner som jeg skal montere i bakdørene, noen som har noen tips angående dette?
    det jeg tenkte var å lage en slags kasse jeg skrur utenpå døra, da jeg ikke tror det er noe plass til høytaleren inne i døra.

Leave a comment:

• simso
    replied

dere ser vell selv ellers er det bare å spørre

listene på dørene forsvinner de skal jeg ikke ha på igjenn
    og ikke merkene bak

Leave a comment:

• simso
    replied
    i dag har jeg bytta bakfanger da jeg hadde et stort hull i den, kjøpte en på høggern for 400, var samme farge som bilen også

Leave a comment:

• simso
    replied
    det er åpning i bunnen, men vurderer å sette inn en vifte i tilegg til den åpningen som er der nå

Leave a comment:

• fleischern91
    replied
    hvordan får forsterkarin din puste ? blir det ikke litt varmt ?

Leave a comment:

• simso
    replied
    skal se om jeg får det av i morgen

Leave a comment:

• xcetera
    replied
    det er akkurat det ejg tenker på ja. nei fjern skiten å se under. tror du kan tjene litt på det

Leave a comment:

• simso
    replied
    det er noe antirust middel som jeg har tatt på tidligere en gang det, da du tenker på det brune som her rent fra det pungtet der

Leave a comment:

• xcetera
    replied
    der ja. det der hadde jeg garantert fjernet for å se.... ser ut om det har rent noe fra under den matten også, mulig jeg ser feil. ser da i allefall slik ut

Leave a comment:

• simso
    replied

tenkte på den som du ser er klistra på golvet der

Leave a comment:

• xcetera
    replied
    da er jeg ikke helt sikker på hvor mu mener, men skader sikkert ikke å sjekke for det regner jeg med..

Leave a comment:

• simso
    replied
    tenker på det på golvet jeg tror det ikke er noe fare med det på hjulbua der

Leave a comment:

• xcetera
    replied
    om du mener det som sitter løistret på hjulbuen inncendig der... det hadde jeg nok tatt av for å sett, spessielt sett etter hvorfor volvo har klistret den tingen dit..

Leave a comment:

• simso
    replied
    lurer på om det kan være noe under de greiene du ser oppe på bildet er, som et teipa på eller noe. men bilen er rustfri under

Leave a comment:

• xcetera
    replied
    kan bli spennende å se hvor mye du ikke har sett da :P

Leave a comment:

Working...
X