Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo 460

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• duality
    replied
    åssen blir det og mate cder til den? et tips, sjekk om en cd får plass mellom plassen du vill ha den og girspaken

Leave a comment:

• simso
    replied
    Originally posted by Crazytaxi View Post
    Hvorfor det?
    det er på grund av at jeg ikke får skrudd av alt lyset på spilleren, og det blå lyset som kommer fra spilleren er veldig skarpt

og de instrumentene gir fra seg mindre lys, og de satt i a-stolpen og blokerte sikt.
    derrfor flyttingen av begge

Originally posted by duality View Post
    Tenkte det samme selv, hvorfor ikke sette voltmeter og de andre greiene, nede ved girspaken? blir kanskje litt vansklig og nå spillern om den er der..
    det blir ikke noe vanskeligere å nå den, har jo fjernkontroll og den vill da fungere bedre da jeg lettere får rettet denne mot spilleren, sånn den satt før måtte jeg løfte opp hånda i høyde med spilleren for å bytte sang
    Last edited by simso; 08-02-2009, 01:55.

Leave a comment:

• duality
    replied
    Tenkte det samme selv, hvorfor ikke sette voltmeter og de andre greiene, nede ved girspaken? blir kanskje litt vansklig og nå spillern om den er der..

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Originally posted by simso View Post
    hei folkens

det sjer noe denne helga også.
    driver på å flytter spilleren min fra toppen på midtkonsollen til nederst bak girstanga
    skal da sette voltmerter og vakummeteret mitt der spilleren satt før, og det kan hende jeg setter inn ampermeter der også
    Hvorfor det?

Leave a comment:

• simso
    replied
    hei folkens

det sjer noe denne helga også.
    driver på å flytter spilleren min fra toppen på midtkonsollen til nederst bak girstanga
    skal da sette voltmerter og vakummeteret mitt der spilleren satt før, og det kan hende jeg setter inn ampermeter der også

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Bruk sika, da får du ei fin fuge rundt porten..

Leave a comment:

• Disturbd
    replied
    aralditt? titegn

Leave a comment:

• simso
    replied
    Originally posted by neptyr View Post
    Om du tetter porten i en båndpasskasse så blir det som å montere elementet i en boks... sier seg vel sjøl?

og du må runde av portene mer, ellers blir det nok kjapt blåselyder.
    har ikke hørt noen blåselyder enda.
    men må gjøre noe med porten, for det er andre gangen røret faller ned i kassa

Leave a comment:

• Disturbd
    replied
    Originally posted by neptyr View Post
    kjører to 6" kloakk uten noe form for avrunding i kassa mi og der finnes det ikke blåsing.. får lettere blåsing av for små port/er enn av kanter..

Leave a comment:

• simso
    replied
    da har jeg også fjerna kassene jeg hadde i hattehylla, blir bra og slippe å ha de der, vurderer 13 cm eller 16cm coaxial i hattehylla

Leave a comment:

• simso
    replied
    da kommer det noen bilder da

to bilder av saga jeg brukte

starta med å frese hul til bassere

da har jeg fått noen plater sammen

Leave a comment:

• simso
    replied
    da har jeg fått begynt å lage kasse

det som har sjedd
    - kappa til alle plater
    - frest hul til basserne

så da gjenstår bare monteringa av kassa

om jeg får lånt kabel av søstra mi til mobilen skal jeg se om det kommer noen bilder i kveld

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    Om du tetter porten i en båndpasskasse så blir det som å montere elementet i en boks... sier seg vel sjøl?

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    kul bassport! om du tetter porten i ei bandpasskasse har ikke lufta noen vei å kome ut, og elementet vil overarbeide seg veldig kjapt...

Leave a comment:

• simso
    replied
    ingen som har noen kommentar?

hvordan blir bassen om porten blir tetta til i båndpasskasse?

Leave a comment:

Working...
X