det ser veldig pent ut når du bruker tid på legge kablene.
bra jobba
mvh
Harald
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero
Collapse
X
-
Ok. Det kables... To av forsterkerneOriginally posted by Larsi View PostPent! Husk og legg ut masse bilder av kabling osv, er kjekt og se detaljene rundt oppkobling, løsninger osv

Leave a comment:
-
Pent! Husk og legg ut masse bilder av kabling osv, er kjekt og se detaljene rundt oppkobling, løsninger osv
Leave a comment:
-
Se på meg, jeg står utenfor garasjen og jobber. Er plass til bilen og noe småtteri. En 4 hjuling kan stå ute med presenning overOriginally posted by Larsi View PostTror nok at om garasjen hadde vert stor nok til og jobbe i, uten og måtte ta ut en sykkel, en diger grill, og en firehjuling like brei som en buss, så hadde det nok vert kjekkere og enklere og fortsette.
Hehe
Mvh kim
Leave a comment:
-
Tror nok at om garasjen hadde vert stor nok til og jobbe i, uten og måtte ta ut en sykkel, en diger grill, og en firehjuling like brei som en buss, så hadde det nok vert kjekkere og enklere og fortsette.
Leave a comment:
-
Det gjelder å ha en plan vettu! Dessuten må man vel ofre litt hvis man skal prøve å få til noe bra tror jeg. Men jeg skjønner at vintersesongen normalt ikke er den helt store tiden for å bygge bilstere for mange.Originally posted by Larsi View PostBøyer meg i sagstøvet... skulle hatt den arbeidsmotivasjonen selv.. har holdt på med en simpel 15" kasse i en mnd nå snart. Har bare stått der uten og ha gjordt noe med den.
Leave a comment:
-
Bøyer meg i sagstøvet... skulle hatt den arbeidsmotivasjonen selv.. har holdt på med en simpel 15" kasse i en mnd nå snart. Har bare stått der uten og ha gjordt noe med den.
Leave a comment:
-
Tusen takk for trivelige tilbakemeldinger folkens, veldig motiverende.
Det er lov å komme med kritiske spørsmål eller forslag også, sikkert mye som kan gjøres annerledes. Begynner å bli sliten etter mange veldig lange dager med kun jobbing på bilen. Skal ha en eller annen form for lyd i den i løpet av uka har jeg bestemt! Slenger ut noen små bilder her straks.
2x3" bjelke til horisontal avstivning side-til-side.

Bestemte meg for å borre opp til høytalerledning før porten skulle inn og det ble trangt inni skallet.

Avstiver og kabler på plass.

Port satt inn.
Last edited by bass-freek; 30-10-2014, 10:32.
Leave a comment:
-
uber sexy kasse (nesten stor nok til å bo i) måten du løser utfordringene på er utrolig bra.
stå på
mvh
Harald Berg
Leave a comment:

Leave a comment: