Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hberg
    replied
    det ser veldig pent ut når du bruker tid på legge kablene.
    bra jobba

mvh
    Harald

Leave a comment:

• Tommy str
    replied
    DET kaller jeg kabling!!

Så meget ryddig og bra ut

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Originally posted by Larsi View Post
    Pent! Husk og legg ut masse bilder av kabling osv, er kjekt og se detaljene rundt oppkobling, løsninger osv
    Ok. Det kables... To av forsterkerne

Leave a comment:

• Larsi
    replied
    Pent! Husk og legg ut masse bilder av kabling osv, er kjekt og se detaljene rundt oppkobling, løsninger osv

Leave a comment:

• bass-freek
    replied

Leave a comment:

• Larsi
    replied
    Tar den ikke ut i regnvær engang

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    Tror nok at om garasjen hadde vert stor nok til og jobbe i, uten og måtte ta ut en sykkel, en diger grill, og en firehjuling like brei som en buss, så hadde det nok vert kjekkere og enklere og fortsette.
    Se på meg, jeg står utenfor garasjen og jobber. Er plass til bilen og noe småtteri. En 4 hjuling kan stå ute med presenning over Hehe

Mvh kim

Leave a comment:

• Larsi
    replied
    Tror nok at om garasjen hadde vert stor nok til og jobbe i, uten og måtte ta ut en sykkel, en diger grill, og en firehjuling like brei som en buss, så hadde det nok vert kjekkere og enklere og fortsette.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Bøyer meg i sagstøvet... skulle hatt den arbeidsmotivasjonen selv.. har holdt på med en simpel 15" kasse i en mnd nå snart. Har bare stått der uten og ha gjordt noe med den.
    Det gjelder å ha en plan vettu! Dessuten må man vel ofre litt hvis man skal prøve å få til noe bra tror jeg. Men jeg skjønner at vintersesongen normalt ikke er den helt store tiden for å bygge bilstere for mange.

Leave a comment:

• Larsi
    replied
    Bøyer meg i sagstøvet... skulle hatt den arbeidsmotivasjonen selv.. har holdt på med en simpel 15" kasse i en mnd nå snart. Har bare stått der uten og ha gjordt noe med den.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Tusen takk for trivelige tilbakemeldinger folkens, veldig motiverende.
    Det er lov å komme med kritiske spørsmål eller forslag også, sikkert mye som kan gjøres annerledes. Begynner å bli sliten etter mange veldig lange dager med kun jobbing på bilen. Skal ha en eller annen form for lyd i den i løpet av uka har jeg bestemt! Slenger ut noen små bilder her straks.

2x3" bjelke til horisontal avstivning side-til-side.

Bestemte meg for å borre opp til høytalerledning før porten skulle inn og det ble trangt inni skallet.

Avstiver og kabler på plass.

Port satt inn.
    Last edited by bass-freek; 30-10-2014, 10:32.

Leave a comment:

• hberg
    replied
    uber sexy kasse (nesten stor nok til å bo i) måten du løser utfordringene på er utrolig bra.

stå på

mvh

Harald Berg

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    Rått!!! Glede meg til å høre dettan...

Leave a comment:

• StigA
    replied
    Dette blir utrolig tøfft!!

Leave a comment: