Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lyd
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post
    Du tuller? Godamn mann. Skandale!

Fra Bomp Comp 2015 i Hammerfest: (Bilder kommer)
    Mye tøffe bygg og langt mer ambisiøst nivå siden jeg var med sist i '13. Emma-musikken var som vanlig katastrofal i min bil, måtte streame gjennom dropbox og mobiltelefon. Huff!

Men vi fikk kjørt valgfri låt for moro med måling i nakkestøtta. 152,6db på meg - synes det var greit (det er pers og lover bra for å nå målet på 155 i frontruta). Ble kun slått med 0,2db av Junior på den "frie målinga". Hans bil er som å kline med en dinosaur, det er ekkelt, skadelig og veldig unikt.

Nå må ørene få hvile et par timer, og nesa må få litt fri fra den intense lukta av brente talespoler. Takk Finnmark!

Gratulerer med bra Score

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post

Ble kun slått med 0,2db av Junior på den "frie målinga". Hans bil er som å kline med en dinosaur, det er ekkelt, skadelig og veldig unikt.
    Mercedes'en slutter aldri å levere feil, på samme måte som du aldri slutter å levere gode kommentarer

Satser på ferdig med å godkjent bil til neste Alta treffet mye biler på SQ delen?

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Originally posted by Defus View Post
    Bilen min fikk et styrestag som synger på siste verset, og er ikke godkjent for lengre kjøreturer

Fra Bomp Comp 2015 i Hammerfest: (Bilder kommer)
    Mye tøffe bygg og langt mer ambisiøst nivå siden jeg var med sist i '13. Emma-musikken var som vanlig katastrofal i min bil, måtte streame gjennom dropbox og mobiltelefon. Huff!

Men vi fikk kjørt valgfri låt for moro med måling i nakkestøtta. 152,6db på meg - synes det var greit (det er pers og lover bra for å nå målet på 155 i frontruta). Ble kun slått med 0,2db av Junior på den "frie målinga". Hans bil er som å kline med en dinosaur, det er ekkelt, skadelig og veldig unikt.

Nå må ørene få hvile et par timer, og nesa må få litt fri fra den intense lukta av brente talespoler. Takk Finnmark!

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Bilen min fikk et styrestag som synger på siste verset, og er ikke godkjent for lengre kjøreturer

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Originally posted by Junior4x4 View Post
    Da regner jeg med å se/høre deg til helga da 👍
    Jepp! Har store planer om å møte opp, gleder meg som en unge!

Leave a comment:

• Junior4x4
    replied
    Da regner jeg med å se/høre deg til helga da 👍

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Junior: ikke målt skikkelig i det hele tatt. Må få gjort det snart og jeg veit det er myye å hente på små-justeringer, hadde det vært viktig så hadde jeg kjøpt TL og jobba systematisk. Jeg er mest opptatt av hvordan det er å høre på. Det betyr mer for meg at det låter gøy på musikk en 0,5db forskjell på burp!
    Defus; godt å høre, regner med å treffe deg der oppe!

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Hm, har kanskje en lytteklar bil til Hammerfest Men mest sannsynligvis ikke

Uansett skal komme meg til Hammerfest

Leave a comment:

• Junior4x4
    replied
    Har du fått testet ? Målt noe i den ? 😊
    Ser interisangt ut det bygget ditt 👍

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Ja kanskje. Det blir iallefall å være på den sikre siden. En dynamo til ble litt for mye hassle, ikke sikkert jeg vil beholde denne bilen for alltid heller. Satser på å ha den spillende til treff i Hammerfest 04.07.

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    Haha, da snakker vi wires all over håpet du vil gaine med den oppgraderingen
    Mvh Kim

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Episode en av "so you think you've got wires"!

Leave a comment:

• StigA
    replied
    Helt utrolig hvor strøkent og igjennomført dette prosjektet er! Du får ting til å se enkelt ut, men vet det krever mye jobb, tid og nøyaktighet for slikt resultat..! Kjempe bra jobba, gleder meg til å se dette live!

Meget genial den sikringsholderen også! Pent og enkelt

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Angående byggskum under taktrekk så ble det særdeles bra. Brukte spenn og forsiktig press i mot for å sikre at formen ikke ble endret. Nå er lokale vibrasjoner helt borte der det tidligere var plagsomt.
    Har bestemt meg for å dytte inn to batterier til, så tenkte jeg kunne lage en egen sikringsholder for gøy og for å spare plass.

Plastglass, syrefaste 8mm bolter samt litt forsiktig borring.

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Synes dørene dine ble svært fine

Leave a comment:

Working...
X