Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lyd
    replied
    Originally posted by Defus View Post
    Xelent med andre ord?
    Korrekt

- 6th order båndpass med 12 stk Xelent R12.

- 4 stk Boss Audio NXD5500 monoblokker.

- 10 - 12 stk sett med disse i dører\dashbord: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilste...ttalere-31248/

hehe neida Kanskje Bass-freek vil holde det hemmelig for alle litt til da

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Originally posted by lyd View Post
    Tror jeg har hørt det av en kompis.. OM det er riktig så tror jeg værtfall det kan bli morro
    Xelent med andre ord?

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Originally posted by zxsonnyxz View Post

Ser du ikke har røpet så mye om subvalget ditt
    Tror jeg har hørt det av en kompis.. OM det er riktig så tror jeg værtfall det kan bli morro

Leave a comment:

• zxsonnyxz
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post
    Ambisjonen med ny vegg setter jeg til beskjedne 155. Tror det skal være mulig med "bare" 14.000W på subbene hvis jeg bygger bedre! Ikke sikkert jeg klarer det, men man må jo ha litt å strekke seg etter.
    Har troa jeg
    Kommer nok ikke av seg selv men burde være oppnåelig når du bygger bra

Ser du ikke har røpet så mye om subvalget ditt

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post
    Begge er dine for en samlet symbolsk pris av 100kr inkl porto!

Jeg sparte dem egentlig som en kuriositet, det ene er i god stand, i det andre har jeg klippet ut et par produkter tydeligvis!
    Hei. Jeg tar bladene, send meg PM med konto nr er du snill Skulle du komme over flere eldre hi fi blad så gjerne send meg en PM.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Det er nok akkurat passe tenker jeg. Chinese red birch eller hva de nå kalte det.
    Anyway fikk gjort ferdig strøm under panseret i går. Nå er jeg lei av å knote oppi der!

Måtte kutte i en batteriholder og heve opp det ene batteriet, de passet ikke helt perfekt med andre ord.

De batteriterminalene er noe av det kjekkeste jeg har investert i. Det blir jo lett som en lek å koble opp alt av bilens orginale tilkoblinger sammen med spagettien min.

... Å ja, Kim, de ble kjøpt hos droppinhz. Ja har hatt mechman i et par år. Planen er foreløpig 6 batterier.
    Last edited by bass-freek; 09-10-2014, 10:02.

Leave a comment:

• hberg
    replied
    Jeg undret også på det Defus

We like bass, and no treble....

Mvh
    Harald

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Tror du at det er nok? *insert ironical smiley*

Leave a comment:

• bass-freek
    replied

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    Looking good. Hvor har du kjøpt de terminalene hen? Du kommer alltid med slike godsaker.
    Modifisering og improvisering er det ikke sånn det skal være? hehe en må få hjerne sellene til å ryke litt noen ganger
    Dette lover godt i alle fall. Du har 5 batterier nå? Fikk du installert mechaman dynamo?

mvh kim

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Originally posted by hberg View Post
    gleder meg til fortsettelsen (byggingen)

Mvh
    Harald
    Takk, jeg også!
    TheCharger: jeg kommer nok en tur i løpet av de neste to tre ukene. Er spent på å se hva du har fått til. Dessuten kommer jeg til å trenge å teste på termlab etterhvert engang også. Denne gangen skal jeg prøve å vente litt med finish til det låter slik som det skal.

I dag har jeg gjort kjedelige ting som å legge opp mer/bedre strøm. Det tok mesteparten av dagen, men folk har jo sett ledninger og undersiden av en bil før.

Restene av den gamle veggen gikk på fyllinga!

Bytter ut batteriene foran, hittil har jeg brukt bilens orginale. FYSJ!!

Bedre med Odessey og sexy terminaler.

Måtte improvisere ny sikringsholder-holder (!)

Leave a comment:

• TheCharger
    replied
    Se her ja... Her skjer det ting. Si fra om du er i Finnsnesområdet en dag så tar vi en kaffe i fabrikken.

Leave a comment:

• hberg
    replied
    gleder meg til fortsettelsen (byggingen)

Mvh
    Harald

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Ja det var ingen hyggelig affære å demontere alt. Begynnte med en illusjon om at det hadde en hensikt å skru ut skruer, men ingenting ville rikke på seg. Metodene ble mer og mer agressive og brutale ettersom timene gikk.
    Ja det blir batteribank i den brønnen (den er til seter, ikke hjul) bak. Vil ikke røpe altfor mye da blir liksom all spenninga borte, men det blir noe annerledes denne gang... Og forhåpentligvis morsomt!

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    Du kjente den vonde følelsen da du satte saga i kassa? Kan tenke meg det har gått en del stygge ord ved demontering. høhø. Morrå å se at du begynner på igjen. Har du fått solgt elementene dine?
    Skal du bruke den hjul brønnen som kasse plass? Eller blir det fortsatt batteri bank?
    Skal bli moro å følge med på dette prosjektet her. Er moro med folk som bygger ekstremt

mvh kim

Leave a comment:

Working...
X