Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt anlegg til Audi A6 2000 modell sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Vi kan lage en bokklubb for manual lesing.

    Comment


    • #77
      gooner87: om du ikke har nevnt det, kan du nevne en prisklasse for de forsterkerne?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #78
        Originally posted by gooner87 View Post
        Noen som kan anbefale enten en 5-kanals forsterker eller en 4-kanalsforsterker og en monoblokk for det oppsettet jeg har valgt.

        Vet at dette er et forum og diskusjoner oppstår og det er bra at man diskuterer. MEN jeg har laget denne tråden for hjelp og håpet derfor å få litt hjelp. Hvis dere ikke vil hjelpe meg, og bare vil diskutere med dko, lag dere en egen tråd og diskuter med dKo.
        Hei.
        Beklager at vi støyer i tråden din!
        Hvis du skal ha alt skjult er vel 5-kanaler veien å gå, det gjør kabelstrekking etc. enklere.
        Problemet (hvis man kan kalle det for det) er at 5-kanalere ofte har litt lite effekt i basskanalen.
        Greier du deg med vanlig høvelig trykk i bassen er utvalget stort.
        Selv bruker jeg Audison Lrx 5.1K som jeg mener er en genial forsterker, den koster litt, men har til gjengjeld plenty med effektreserver.
        Hertz HP5 er en litt billigere forsterker, men fortsatt en forsterker i toppsjiktet.

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #79
          Originally posted by Dag Johansen View Post
          Hei.
          Beklager at vi støyer i tråden din!
          Hvis du skal ha alt skjult er vel 5-kanaler veien å gå, det gjør kabelstrekking etc. enklere.
          Problemet (hvis man kan kalle det for det) er at 5-kanalere ofte har litt lite effekt i basskanalen.
          Greier du deg med vanlig høvelig trykk i bassen er utvalget stort.
          Selv bruker jeg Audison Lrx 5.1K som jeg mener er en genial forsterker, den koster litt, men har til gjengjeld plenty med effektreserver.
          Hertz HP5 er en litt billigere forsterker, men fortsatt en forsterker i toppsjiktet.

          Mvh
          Dag Johansen


          Må beklage selv!

          Men jeg kan gå go for HP serien til Hertz. Har en HP4 og det er en KNALL forsterker.

          mvh.
          Aleksander
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #80
            Typhon: Prisklasse: maks 10-11 tusen

            Dag Johansen: Alt i orden, bare bra dere diskuterer, slik det skal være på et forum.

            Audison Lrx 5.1K høres bra ut, men jeg har et lite spørsmål, hva mener du med høvelig trykk. Vil den klare å drive Focal sin 33KX, og Focal sine kompsett 165KRX2 og 165KR uten problemer.

            PikoFlex: Stiller samme spørsmål til den som jeg gjorde Dag Johansen. Klarer HP4 å drive det oppsettet jeg har valgt uten problemer?

            Comment


            • #81
              Den Audisonen vil klare jobben bra. Tror du vil være fornøyd med den Regner med du skal spille musikk med dette, og ikke være med i dB Drag?
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #82
                Originally posted by Typhon View Post
                Den Audisonen vil klare jobben bra. Tror du vil være fornøyd med den Regner med du skal spille musikk med dette, og ikke være med i dB Drag?
                Jepp skal kun høre på musikk og ikke være med i dB Drag.

                Comment


                • #83
                  Hvor selger dem dette utstyret? Er det mulighet for å få litt rabatt for eks få med kabler og diverse med på kjøpet.

                  Comment


                  • #84
                    Selges mange steder det.

                    Hva annet trenger du? Send meg en PM så kanskje vi kan ordne noe
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #85
                      Tar opp tråden igjen. Trenger hjelp med å velge hovedenhet.

                      Har sett litt på Kenwood DNX.5220BT og Alpine Alpine IVA-W502. Hvem av disse burde jeg velge? Eller burde jeg velge en annen. Har også Sett på Pioneer sin AVIC-F900BT men jeg må si at jeg ble skuffet. Syntes den var treig til å starte opp, og litt vanskelig å bruke.

                      Comment


                      • #86




                        Tja, det er jo en smakssak.. Men rent utseendemessig holder jeg en stor knapp på Alpine...
                        Jeg har dog ikke fått testen denne Kenwooden, så den kan jeg ikke si så mye mer om enn at de godt kunne laget den en del penere..
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment


                        • #87
                          Vi har nå niceprice på Alpine sin 505 med navi nå da, så om det er intr. så send meg en pm.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by dBcompaniet View Post
                            Vi har nå niceprice på Alpine sin 505 med navi nå da, så om det er intr. så send meg en pm.
                            Hva er forskjellen på 502 og 505'en?

                            Comment


                            • #89
                              505 har dock for blackbird (alpine sin håndholdte gps-modul), slik at du kan ha med deg gps-en på byen, også bare plugge den rett i spilleren når du setter deg i bilen. Jeg digger dette konseptet - men jeg digger jo funksjonalitet også da..


                              As shown.. http://www.alpine-electronics.co.uk/...iva-w505r.html
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment


                              • #90
                                Jeg kjører en Audison Vrx 6.420 på mine focal sett og det er ikke noe veien i det.Er knall fornøyd med Audison.Nettopp investert i vrx 1.500 monoblokk til bass elementene.Synd at andre ødelegger trådene på dette forumet.Til og med moderatorene. som burde gå frem som ett godt eksempel på forumskikk.PS ikke kommenter det siste.
                                Per
                                Last edited by Mr Golf 4; 23-05-2009, 12:03.
                                Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                                Audison Music Expression
                                http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                                http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                                Comment

                                Working...
                                X