Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mener ikke de mattene som ser ut som Glava, men de som er limt rett i stålet. De dekker og bunnproppene i gulvet, de sprekker opp der når jeg kjører flatjern igjennom. Men på resten av gulvet så sitter de som støpt, men skal prøve Bremserens

    Edit: Kunne prøvd sånn Black&Decker maskin til fliser ja! Den fjerner de nok, selv om den tar lakken å.. Men det må vel beghandles uansett
    Last edited by ThomasEK; 02-11-2011, 18:28.

    Comment


    • bremse rens funker det og,men syntes tynner var bedre faktisk.bare skrape først så la det ligge å trekke litt i tynner.så er det blir det fint


      mvh kim

      Comment


      • fått borret hull i kontakten til den ene døra i bilen min.slapp heldigvis og borre der di gamle høyttaler ledningene gikk neste dør blir tatt i morgen




        mvh kim

        Comment







        • Har fått på noe trekk idag, før jeg tar en god pause med stereobygginga.. Grunnet bilen trenger noe vedlikehold før det er noe vits å fortsette

          Så er jeg i et dilemma med meg selv.. Begynner å bli noe lei av subben og vil ha en som er mer SQ basert.. Men samtidig er den god å ha da jeg av og til liker å dundre løs.. Så kan hende en lukka kasse ville værte det absolutte i min situasjon nå..
          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

          Comment


          • Gjort det kjedligste av det kjedeligste idag.. :/ Kjøpte varebil og forrige eier har fucka til alle ledninger inni der..

            Frista vel mest å bare nappe alt ut å klippe av hele dritten, men smørte meg med tålmodighet og tok fram multi meteret Masse feil koblinger og dradd nye ledninger i hut å gevær... Så fjernet alt som ikke var orginalt. Dro nye høytaller kabler, og klarte finne ut av nesten alle ledningene.. Var et par igjen som skal gå til dimming av lys på cd spiller og sikkert en til antenne eller noe sånt..

            Men ble lyd, og ble litt ryddigere baki der

            Sånn så det ut når jeg begynte (har klippet et par ledninger her allerede):


            Glemte jo å ta bilde av hvordan det så ut etterpå, men her er ihvertfall spiller på plass. Ska ut igjen senere for å koble til AUX kabel og phono+remote.. Må jo ha litt lyd i varebilen :P



            Har hendt at jeg har takka nei til en bil bare fordi de har laget jalla mekk bak cd-spiller :P Men visste ikke om dette før jeg fjerna den spilleren som stod der før..

            jaja natti

            Comment


            • Originally posted by ThomasEK View Post
              (...)Har hendt at jeg har takka nei til en bil bare fordi de har laget jalla mekk bak cd-spiller(...)
              Og jeg trodde jeg gikk grundig til verks/er kresen når JEG kjøper biler.

              Comment


              • hehe.. hvis resten av bilen er feilfri, så går det fint.. Men hvis flere ting har trukket ned litt å itillegg det helvetes jalla mekket. Så snur jeg ryggen til å går..

                Men stod ganske ny Kenwood spiller i, så trodde ting skulle være iorden.

                Ble litt bedre lyd med komp sett inni der da Var sånn billig merke, men kommer lyd ut av det Kan ta bilde senere..

                Comment


                • Testa b2'ene mine



                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • hehe Hvordan funket de i kassen du kjøpte av meg da?

                    Comment


                    • Virka greit, men må ha en pakning mellom kasse og bassere fordi det ikke blei helt tett, så håper det blir endel bedre da


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment




                      • Koblet opp disse to her idag på frontsettet, skjønner ikke hvorfor jeg har hatt dem liggende i årevis uten å ha brukt dem, låter jo helt nydelig! Soundstream D100ii og D200ii fra ca 1990. Designet av Nelson Pass. Nå angrer jeg ikke så mye på at jeg solgte Outlawen min (med 40% fortjeneste på et halvår).
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • nydelge amper, blir skikkelig nostalgisk av å se slikt
                          Remi Lilleng

                          Comment


                          • Jeg har i et par år prøvd å få tak i et par Soundstream D30, som er så sjeldne at "internett" ikke har hørt om dem engang

                            Fant et bilde engang, med det er tatt bort.. De er omtrent like store som en Snickers En jeg kjøpte en forsterker hos engang har et par, men de er ikke til salgs..
                            [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                            Comment


                            • he he he he he, sånne perler er sjeldent til salg desverre.......har prøvd og få tak i en del sjeldne zapco amper, men enten skal dem ha betalt i ålatina, eller så vil dem ikke sende de tinga til europa.....
                              Remi Lilleng

                              Comment


                              • Fikk montert China Spilleren idag.. Å må si at jeg ble IMPONERT!

                                Veldig bra kvalitet på skjermbilde, bluetooth funksjonen virker helt nydelig (lastet adresseboka opp og kan ringe ved et par taste trykk på skjerm), Den spiller filmer og er ganske kvikk respons på den.

                                Så alt i alt veldig fornøyd med spilleren MEN... Lyd innstillinger fins ikke! Kan stille LOUD og Presett EQ. Thats it! På film avspilling så kan du justere bass og diskant + fad/bal. Så skal bli kjekt med skikkelig spiller senere

                                Monteringen gikk ikke så smooth :P

                                Demonterte ene skuffen som er i dash'en:



                                Brukte rammen til denne for å feste spiller med, og tok midtkonsollen ut for å montere...



                                Problemet var det at "ramma" rundt nektet å falle på plass igjen etter spiller var montert. så stresset lenge med å tilte skjermen i forskjellige posisjoner for å få denne ramma inn igjen Men resultatet ble "perfect match"






                                Prøvde å ta et bilde av kvaliteten på skjermen.. Men dårlig kamera på mobilen gitt..




                                Så alt i alt fornøyd... Lyden er ikke så galen heller. Det går an å høre på musikk å radio, men gleder meg til å få en bedre spiller senere Nå vet jeg ihvertfall at det passer med 2 Din spiller!

                                Comment

                                Working...
                                X