Announcement

Collapse
No announcement yet.

Disturbd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Skulle posten skaffe kopi av signert utleveringsslipp da eller?

    For all infoen står jo på posten.no..

    1. www.posten.no
    2. fyll inn SM092109576NO i sporingssøket til høyre, og vips
    3. pakken utlevert 21.11.08 kl. 18.25 8445 Melbu..
    Hvis dette stemmer.Da bør denne tråden være til skrekk og advarsel for løgn og bedrageri.Håper HITLER DISTURBD enten gjør opp for seg eller bli en uærlig og løgnaktig forumbruker.
    Klart alle kan bli stresset i enkelte situasjoner og gjøre en feil men det er helt utilgivelig når mottaker nekter for å ha hentet ut pakka når sporingsøket på pakka er utlevert av posten.
    Hilsen en meget skuffet forumbruker.
    Per
    Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
    Audison Music Expression
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

    Comment


    • #47
      Er vel "broren" som har henta ut pakken

      Lukter det schizofreni her?
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #48
        Hehe,noen må man jo skylde på

        Comment


        • #49
          Jeg tar ikke parti for noen av partene,men jeg har ALDRI vært nødt å vise leg for å hente pakke.... Helt hypotetisk kan den hentelappen blitt mista og funnet av uærlige pesoner og henta ut fra posten.... Hvem som helst kan skrive under med navnet den er sent til...
          Eller at det er en uærlig post-funksjonær i omløp. Kan jo være post i butikk,og da har jeg en oppfattelse av at "hvem som helst"(kriminell fortid....) kan få seg jobb dær...

          Håper uansett at dere kan finne ut av dette.... Kjiipt å miste dyre greier...


          PS: Jeg blir ikke forbausa over at folk gjør seg til kjeltring for en 50- lapp i dagens samfunn....



          Lykke til....
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #50
            Hvis Disturbd ikke hadde motatt noen pakke, hadde han virkelig tatt av for å prøve å overbevise oss om det motsatte regner jeg med. Han har på ingen måte prøvd å gjøre opp for seg eller å rette opp i dette her, så regner med han har gjort seg en god svindel
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #51
              Originally posted by Digital Designs Norge View Post
              Hvis Disturbd ikke hadde motatt noen pakke, hadde han virkelig tatt av for å prøve å overbevise oss om det motsatte regner jeg med. Han har på ingen måte prøvd å gjøre opp for seg eller å rette opp i dette her, så regner med han har gjort seg en god svindel
              Jo, seff. Jeg hadde nok blitt meget opprørt hvis det jeg hadde bestilt ikke kom frem i posten,og avsender påsto d motsatte.... Spec hvis det var noe jeg hadde bruk for/glede av...

              Men mange måter å takle d at pakken ikke er kommet....
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #52
                Originally posted by Bassoflove View Post
                Jo, seff. Jeg hadde nok blitt meget opprørt hvis det jeg hadde bestilt ikke kom frem i posten,og avsender påsto d motsatte.... Spec hvis det var noe jeg hadde bruk for/glede av...

                Men mange måter å takle d at pakken ikke er kommet....
                Men nå har jo ikke han bestillt en pakke som ikke kom frem. Han skulle ha en forsterker til 2500kr og fikk en pakke til en verdi av 11000kr siden jeg sendte denne til feil adresse. Og hvor store er sjansene for at jeg sendte en pakke til han som ble hentet av noen andre?

                Står også nevnt en cdspiller i en pm som han har sendt meg. Den kom litt senere i pakke nr 2. Så da har i tillfelle begge pakkene blitt hentet av noen andre. Med samme navn. Synd jeg ikke hadde på opptakeren på mobilen når jeg ringte han.
                Min bilstereo side på facebook.
                www.facebook.com/nautiluzcreation

                Comment


                • #53
                  Hvor mange ganger har du bannet og steiket over dette, Nautiluz?

                  Hadde noe slikt skjedd meg på "den private siden" og ikke firma, hadde jeg først klødd meg litt i hodet og startet en seriekobling med banneord. Er jo tross alt 11000 kroner det er snakk om her!!!
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #54
                    Har du melt i fra til politiet?

                    Comment


                    • #55
                      er dette noe politiet kan gjøre noe med da? er litt i tvil så vill ha svar på dette..
                      det var da nautiluz som også gjorde noe feil. jeg rettferdig gjør ikke disturbd, men nautilz sendte feil, og er det ulovelig og ikke sende den tilbake?
                      får håpe politiet vill gjøre noe med det om de kan i alle fall
                      vet hvem jeg ikke skal handle ifra i alle fall

                      Comment


                      • #56
                        Ja, det er ulovlig å beholde så lenge du ikke er rettmessig eier og eier melder ifra. Blir akkurat det samme om du er uheldig å overfører 100.000 til feil konto. Disse pengene har selvfølgelig du krav på å få igjen. Med en viss avkortning som banken tar i form av gebyrer osv.

                        Denne diskusjonen kommer ingen vei før dokumentet med signaturen dukker opp fra posten.
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #57
                          da er den grei, var litt i tvil!
                          da er det bare og melde i fra og få ta på dokumentet..
                          men det virker ikke som att politiet bryr seg så mye om bilstereo, men får holde tomlene på att dette løser seg på en eller annen måte!
                          dette er en av grunnene til att jeg er litt skeptisk til forhåndsbetaling med folk jeg ikke kjenner

                          Comment


                          • #58
                            Det kan jo hende at politiet oppe i nordnorge går grundig til verks...

                            Comment


                            • #59
                              kanskje dem ikke har noe annet og gjøre:P hehe

                              Comment


                              • #60
                                Når det gjelder de her tingene er vel ikke politiet rette kanal å bruke om du har håp om å få se noe til utstyret i nær framtid. Banditta må jo få smake sin egen medisin. Må jo gå an å lugge dem litt i arman.Litt enkel research, reise tur/retur å vips så er du kanskje i kjempehumør dagen etter fordi utstyret igjen har kommet til sin rettmessige eier.

                                Håper det ordner seg på den ene eller den harde måten.



                                MVH. Raymond Pedersen
                                Raymond Pedersen

                                Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                                Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                                Comment

                                Working...
                                X