Announcement

Collapse
No announcement yet.

Disturbd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Disturbd View Post
    noe utstyr som sannsynligvis er hertz iogmed at dette forumet har ca 80% av massen som fremmer hertz ved hver minste anledning
    Så du vet ikke en gang hvilket utstyr du har kjøpt nei.... Og kommer det fra Nautiluz, så er det nok ikke Hertz....

    Det er i din interesse å rydde opp i dette snarest. Javel, så mener du noe annet. Men vær en mann å svelg heller en kamel enn å dumme deg ut på denne måten.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #32
      Originally posted by InstallBay View Post
      Så du vet ikke en gang hvilket utstyr du har kjøpt nei.... Og kommer det fra Nautiluz, så er det nok ikke Hertz....

      Det er i din interesse å rydde opp i dette snarest. Javel, så mener du noe annet. Men vær en mann å svelg heller en kamel enn å dumme deg ut på denne måten.
      har verken kjøpt eller byttet til meg noe som helst hos nautiluz.. vi hadde snakket om å bytte en rc bil i en audison amp, men vi kom aldri så langt..
      -89 mercedes 230 turbo(sommer)
      -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
      -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
      -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

      Comment


      • #33
        Originally posted by Disturbd View Post
        har verken kjøpt eller byttet til meg noe som helst hos nautiluz.. vi hadde snakket om å bytte en rc bil i en audison amp, men vi kom aldri så langt..
        Ja, det gjore vi. Men har du seriøst ikke motatt noe pakke fra meg?? Ringte deg jo i går og spurte deg? Hørtes ut som du var i en butikk eller noe siden det var snakk om ost og skinke i bakrunnen.. :s
        Last edited by Nautiluz; 25-02-2009, 19:34.
        Min bilstereo side på facebook.
        www.facebook.com/nautiluzcreation

        Comment


        • #34
          Du har vel pakke nummeret? spor det på posten.no, da vil du se vilket postkontor pakken er utlevert...

          Comment


          • #35
            Originally posted by Esben
            Særegne Regler:

            Det er ikke lov å linke til Bilforumet. (regel laget mtp på at de nekter folk å linke til andre fora, så får dem med samme mynt)
            Sist endret av neptyr; 29-04-2008 kl 12:28.
            Er ikke alltid så greit å holde seg til sine egne forumregler..?

            Comment


            • #36
              kan det være så vanskelig å svare på spørsmålene, er jo reine politikern du, vrir seg unna med å svare omtrent med et spørsmål tilbake ?? Håpløs figur du er...

              Comment


              • #37
                Originally posted by jonka View Post
                Er ikke alltid så greit å holde seg til sine egne forumregler..?
                Trodde du var smart nå?
                Jeg gjorde dette bevist for å sette disturbds utsagn om at nummeret var hans bror i tvil.

                "Unntaket som bekrefter regelen" osv.

                Og nok OT i denne tråden nå!
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Langis View Post
                  kan det være så vanskelig å svare på spørsmålene, er jo reine politikern du, vrir seg unna med å svare omtrent med et spørsmål tilbake ?? Håpløs figur du er...
                  en del av jobben min er lobbyisme så beklager om mine svar faller inn i den sjangren, men det er slik jeg kommuniserer, og jo jeg har da svart på de spørsmål som er blitt stilt. Men jeg synker ikke så lavt at jeg tar ensidig kritikk fra folk som ikke er inneforstått med situasjonen.. dette var mine siste ord i denne tråden, så futile angrep og spørsmål vedrørende min karakter kan dere holde av til nestemann dere skal hakke på..
                  -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                  -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                  -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                  -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Disturbd View Post
                    en del av jobben min er lobbyisme så beklager om mine svar faller inn i den sjangren, men det er slik jeg kommuniserer, og jo jeg har da svart på de spørsmål som er blitt stilt. Men jeg synker ikke så lavt at jeg tar ensidig kritikk fra folk som ikke er inneforstått med situasjonen.. dette var mine siste ord i denne tråden, så futile angrep og spørsmål vedrørende min karakter kan dere holde av til nestemann dere skal hakke på..
                    Du vil altså ikke prøve å oppklare dette?
                    For om det er hele er en misforståelse, selv om du har oppført deg som en sau, så skal du ikke ligge uregelmessig på "svartelista" !
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #40
                      har verken kjøpt eller byttet til meg noe som helst hos nautiluz.. vi hadde snakket om å bytte en rc bil i en audison amp, men vi kom aldri så langt..
                      Fant dette nr i går. SM 09 210 957 6 NO Har kontaktet posten så dem skal sende meg brev med kopi av at du har signert og motatt pakken. Men det hjelper vel ikke rart det nå siden dette er det siste inlegget ditt i denne tråden.
                      Last edited by Nautiluz; 26-02-2009, 18:29.
                      Min bilstereo side på facebook.
                      www.facebook.com/nautiluzcreation

                      Comment


                      • #41
                        Men helt fånyttes var jo ikke denne tråden. Jeg koste meg virkelig med å lese gjennom den! Og Distrubd med sin fantastiske assosiative avatar, som bare definerer personen så godt, og gjør ham om til den stereotypen Herlig.
                        Dog, jeg har medfølelse for deg og utstyret ditt da, ikke misforstå!
                        98' Audi A4
                        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Nautiluz View Post
                          Fant dette nr i går. SM 09 210 957 6 NO Har kontaktet posten så dem skal sende meg brev med kopi av at du har signert og motatt pakken. Men det hjelper vel ikke rart det nå siden dette er det siste inlegget ditt i denne tråden.
                          Skulle posten skaffe kopi av signert utleveringsslipp da eller?

                          For all infoen står jo på posten.no..

                          1. www.posten.no
                          2. fyll inn SM092109576NO i sporingssøket til høyre, og vips
                          3. pakken utlevert 21.11.08 kl. 18.25 8445 Melbu..
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #43
                            Antar det var det de skulle ja. Noen har i allefall hentet ut pakken,så om disturbd lyver om det er det helt utrolig.Vil jo være ganske rart om noen andre hadde hentet ut en pakke som var sendt i hans navn. Menmen,sannheten kommer nok frem uansett.så å lure seg unna nytter nok desverre ikke.Men har du ditt på det tørre disturbd,så bør du vel forklare deg? Hva du jobber med eller ikke,har vel ikke noe betydning.Skulle ikke være så vanskelig å svare på noen enkle spørsmål.Greit nok at du blir provosert av folk her inne,men ikke så rart at folk reagerer heller da!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by thomasekeli View Post
                              Skulle posten skaffe kopi av signert utleveringsslipp da eller?

                              For all infoen står jo på posten.no..

                              1. www.posten.no
                              2. fyll inn SM092109576NO i sporingssøket til høyre, og vips
                              3. pakken utlevert 21.11.08 kl. 18.25 8445 Melbu..
                              Thomas: er ofte innom posten her og sender/ mottar pakker, men må alikevell skrive under på henteslippen, som de så legger i en skuff for avhentede pakker.
                              Så da regner jeg med at dette posthuset har det samme, iom at det ikke ligger en signatur på nett...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Nautiluz View Post
                                Fant dette nr i går. SM 09 210 957 6 NO Har kontaktet posten så dem skal sende meg brev med kopi av at du har signert og motatt pakken. Men det hjelper vel ikke rart det nå siden dette er det siste inlegget ditt i denne tråden.
                                Buksa nede nå ja, Disturbd. Dette var jo helt utrolig! Svindel på høyplan ville jeg tatt dette for.


                                Neptyr: Tydelig at Disturbd ikke vil ordne opp for seg, så han bør vel bare fortsette å stå på svartelista?
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

                                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                                Comment

                                Working...
                                X