Announcement

Collapse
No announcement yet.

Disturbd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Pappa View Post
    Uenig. Da tror jeg mer bilstereo ville blitt stjålet fra medlemsbiler. Spesielt dem med store prosjekt-tråder osv. Og det er jo bare å registrere seg med falskt navn/nummer.
    Ja, for det er jo kjempevanskelig å spore opp hvem som eier bilen om det er sånne intensjoner man har! :P
    Det ville uansett gi ett mere seriøst intrykk om man vet hvem man snakker med.

    Hvem er "Pappa" liksom?
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #17
      det er vertfall ikke mora di men enig med 'joakim' her. er vel nesten sikker på at 'disturbd' allerede har fått seg nytt nick. MEN det fins da vel noe som heter ip adresse? nå er ikke jeg noe data ekspert heller, men blir ikke ip adressen registrert også?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Nautiluz View Post
        Ja, ringte han med en annen telefon i dag. Da latet han som han ikke viste hvem jeg var og at han noen gang hadde hatt noe med bilstereo å gjøre. Så jeg kan vel egentlig sette opp varene under stjålet på dette forumet. Hadde vært flott om han kunne deltatt i denne tråden. Om det er noen som har noe informasjon angående denne personen tar jeg gjerne imot. Så jeg får lagt inn en anmeldelse.


        Men er du sikker på at han har henta ut pakken? har du sporingsnr slik at du kan se hvor alle pakkene dine har havnet?

        For det virker som du også har rotet litt hær...

        Uansett så føler jeg med deg, er lite hyggeligt når slikt skjer.

        Comment


        • #19
          Ip blir registrert ved innlogging. For at autologin funksjonen skal fungere må det sendes ip/mac for å bekrefte at det er riktig pc som har autologin. Jeg mener dette er det riktige. Shoot me if I'm wrong

          However, så var det en god tanke Joakim har. Men tror folk liker å holde seg anonyme i noen situasjoner og er vel få som vil kalle seg selv "navnet sitt" på forumer. (har ikke noe imot det selv, men nå er vi jo så forskjellige:P )

          Er jo godt at oss bedrifter ikke kan stikke av da
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Digital Designs Norge View Post
            Ip blir registrert ved innlogging. For at autologin funksjonen skal fungere må det sendes ip/mac for å bekrefte at det er riktig pc som har autologin. Jeg mener dette er det riktige. Shoot me if I'm wrong

            However, så var det en god tanke Joakim har. Men tror folk liker å holde seg anonyme i noen situasjoner og er vel få som vil kalle seg selv "navnet sitt" på forumer. (har ikke noe imot det selv, men nå er vi jo så forskjellige:P )

            Er jo godt at oss bedrifter ikke kan stikke av da
            Alle kan seff ikke få navnet sitt, men uansett ett minimum er å legge igjen litt kontaktinfo i profilen og navnet sitt i signaturen!

            Det er forresten 550 aktive medlemmer av 1800ogettellerannet, så det er vel ikke 550 som heter ole olsen. Bør være ganske så mange navn ledige, spesielt om man tar med etternavn.
            Last edited by Joakim; 24-02-2009, 21:03.
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #21
              Lag en en sutretråd, og la oss se om disturbed svarer.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #22
                Originally posted by Joakim View Post
                En ting jeg har opplevd flere ganger på treff i sommer, er å helt sikkert møte mange forumbrukere ute på konkurranser/gatebil osv. som man ikke kjenner igjen, hverken på navn eller utseende. En ting hadde kanskje vært å ha profilbilde av seg selv, sammen med fullt navn?
                Second that.
                Men det må være "lov" å ikke ville gå ut med fult navn på forumet. Det som kan være til hjelp her er jo at man registrere seg med fult navn, adr og tlf som kun er synlig for admin, og hvis man ikke ønsker å bruke sitt eget navn fult synlig på forumet får man ikke bruke kjøp/salg/bytte-delen av forumet..
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Nautiluz View Post
                  ...
                  et tips til deg vil være å ta bort telefonnummeret til broren min, og når du spør etter info og mener snusk så skal du få lete lenge. har ingenting uoppgjort med noen verken på forum eller i den harde realitet, og til dere andre: les også mine andre feedbacks på forumet før dere kommer til en konklusjon, og ikke nebb om at jeg ikke har lagt ut navn og info for det har jo neptyr så brilliant utbrodert at jeg har
                  -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                  -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                  -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                  -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                  Comment


                  • #24
                    og det er svært lite om ikke ingenting med økonomien min som peker i den retning at jeg har så tynn lommebok at jeg har noe grunnlag til å "stikke av med" lusne 11 lapper i utstyr, noe utstyr som sannsynligvis er hertz iogmed at dette forumet har ca 80% av massen som fremmer hertz ved hver minste anledning, sinfoni og morel gutter. think about it
                    -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                    -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                    -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                    -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Disturbd View Post
                      og det er svært lite om ikke ingenting med økonomien min som peker i den retning at jeg har så tynn lommebok at jeg har noe grunnlag til å "stikke av med" lusne 11 lapper i utstyr, noe utstyr som sannsynligvis er hertz iogmed at dette forumet har ca 80% av massen som fremmer hertz ved hver minste anledning, sinfoni og morel gutter. think about it
                      Hvorfor gjorde du flere avtaler med Nautiluz på et tidligere tidspunkt.Og en annen ting,jeg tror det hadde stått større respekt av deg hvis du ikke hadde uttalt deg på den måten du gjør.Selv om det har haglet inn utrolige kritikker av deg som forumbruker.Roligere innskudd fra deg jo mere respekt.
                      Per
                      Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                      Audison Music Expression
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                      Comment


                      • #26
                        Enig med Mr golf 4. Du vrir jo av deg det ene oppstøtet etter det andre. Har det ikke vært på sin plass å vise en porsjon ydmykhet overfor Nautiluz, istedet for å sette hornene en halv meter ut av hodet, å rakke ned på han og alle andre fordi du blir konfrontert med en ytterst besynderlig oppførsel.

                        Neste innlegg fra din side, bør være lagt inn under kjøp/salg delen. Der kan du jo begynne med å annonsere etter ei bøtte med god oppdragelse.


                        Hilsen Raymond Pedersen
                        Raymond Pedersen

                        Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                        Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                        Comment


                        • #27
                          Haha!
                          Jeg har ikke ord, snakk om å grave sin egen grav.
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #28
                            90707452
                            Daniel Erstad
                            Rishaugveien
                            8450 Stokmarknes

                            http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=4126
                            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?p=71168
                            http://www.bilforumet.no/felg-and-de...00-felger.html
                            http://www.bilforumet.no/kjopsalg/sh...t=2190&cat=764
                            http://folk.inpoc.no/90707452/
                            http://www.bmwguiden.no/viewtopic.ph...e815a4a8fe95ff

                            Bruker du mobilen til din bror hele tiden?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #29
                              faktisk ja, han står oppført i annonser fordi jeg er såpass lite i dekningsområde pga jobben at ingen hadde fått kontakt med meg..
                              -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                              -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                              -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                              -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Disturbd View Post
                                et tips til deg vil være å ta bort telefonnummeret til broren min, og når du spør etter info og mener snusk så skal du få lete lenge. har ingenting uoppgjort med noen verken på forum eller i den harde realitet, og til dere andre: les også mine andre feedbacks på forumet før dere kommer til en konklusjon, og ikke nebb om at jeg ikke har lagt ut navn og info for det har jo neptyr så brilliant utbrodert at jeg har
                                om du da bruker broren din sitt nummer, hvorfor skulle nautiluz ta det bort? og broren din ikke har noe med bilstereo før, da han sikkert har fått en eller to telefoner før om bilstereo?

                                Comment

                                Working...
                                X