Originally posted by Tommen
View Post
ting som kan være galt:
1. rett innstillt gain, clipping kan fårekomme
2. for stor kasse?!
Har du sett på selve elementet om du ser om det har vært noe varmedannelse?
Ikke vet jeg, men skal tette de 4" hullene jeg har laga nå, og prøve å montere de på topplata istede. Dette blir en prøvekasse, der alt som kan prøves skal prøves, så den blir sikkert ikke seende ut til slutt..
Kassa gikk aKKURAT glatt imellom hjulbuene bak. Tror den ble noen få liter mindre enn planlagt, pga vi målte feil og ikke hadde noen flere plater tilgjengeli. Så den ble vell 2cm mindre dyp, men tror/håper ikke det har noenting å si. Rørene, utenom de avrunfa endene er 30cm, og med de endene så blir vell rørene 40cm. Vil jeg merke stor forskjell i dybden i bassen fra 30cm til 40cm lange rør? OG spiller det noen rolle om hvor elementet og rørene er plassert på fronrplata? Slik jeg har tegna det opp nå, så er elementet på ende siden, og rørene på den andre siden av frontplata, hvis dere skjønner. Noen forskjell om jeg plasserer elementet midt på frontplata og rørene på hver side av elementet?
Vært med på det samme selv da en kamerat stod stille på en parkeringsplass og skulle guffe på litt for å vise meg. Endte med at en nyere Opel Astra begynte å ule
Leave a comment: